|
![]() |
|
Laika ziņas Jelgavā |
|
||||||||
JAUNĀKIE |
Jelgavas poliklīnikā izveidots Zvanu centrsRaksts publicēts: 2020.08.17. 07:34:24Raksta autors: jelgavniekiem.lv ![]() ![]() ![]() «Jelgavas poliklīnika. Labdien. Kā varu palīdzēt?» - turpmāk šādu atbildi izdzirdēs ikviens, kurš zvanīs uz Jelgavas poliklīniku, lai pieteiktos pie ārsta vai uz izmeklējumiem. Šonedēļ ārstniecības iestādē darbu sācis Zvanu centrs, kas nodrošināt operatīvu saziņu ar pacientiem un viņu pierakstīšanu uz nepieciešamo procedūru, kā arī seko rindām un informē par izmaiņām pacientus. SIA «Jelgavas poliklīnika» valdes locekle Kintija Barloti atklāj, ka zvanu centra izveide tika plānota jau labu laiku, taču to nedaudz sabremzēja Covid-19 vīrusa dēļ ieviestā ārkārtējā situācija un tās izraisītais ienākumu kritums, taču šonedēļ iecere beidzot īstenota. Izveidojot zvanu centru, ir iekārtotas jaunas telpas ar efektīvu skaņas izolāciju, modernizētas IP līnijas un apmācīti darbinieki. «Zvanu centrā strādās trīs cilvēki, kuri atbildēs uz telefona zvaniem un koordinēs elektroniskos pieteikumus, tādējādi tiks veicināta operatīva saziņa ar klientiem un nodrošināta arī atgriezeniskā saite,» piebilst K.Barloti. Zvanu centrs dienā apkalpo ap 1400 telefona zvanus, turklāt ir iespējams saņemt vairākus zvanus vienlaikus, novirzot tos brīvajam centra darbiniekam. Tas varētu būtiski samazināt laiku, kas klientam jāpavada pie telefona, gaidot atbildi. Jelgavas poliklīnikas zvanu centra telefona numurs ir 63022101, un tas strādā poliklīnikas darba laikā: no pirmdienas līdz piektdienai no pulksten 7.30 līdz 19.00.
Komentāra ievietošanas noteikumi
|
![]() |