|
|
Laika ziņas Jelgavā |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Jelgavas ziņas
- Novadu ziņas - Politika - Komentāri - Ekonomikas ziņas - Kriminālās ziņas - Uzņēmēji runā - Dzīvesstils - Aculiecinieks - Sēru ziņas - Jurista vārds - Portāls ziņo - Basketbols - Hokejs - Volejbols - Futbols - Regbijs - Motorsports - Teniss - Karatē - Vieglatlētika - BMX - Citi sporta veidi - Izklaides ziņas - Kultūras ziņas JAUNĀKIE |
Izmaiņas novada pašvaldības darba ikdienā (1)Raksts publicēts: 2020.12.30. 11:22:51Raksta autors: Jelgavniekiem.lv Nosūtīt Ziņa redaktoram Sagatavot izdrukai Lai ierobežotu Covid-19 vīrusa izplatību un rūpētos par darbinieku un apmeklētāju veselību, sekojot līdzi noteiktajām Slimību profilakses un kontroles centra rekomendācijām un valdības noteiktajiem ierobežojumiem, Jelgavas novada pašvaldības iestādēs, struktūrvienībās un kapitālsabiedrībā ieviestas korekcijas darba organizācijā un pasākumu nodrošinājumā. Vizītes pie pašvaldības speciālistiem klātienē nenotiek Ārkārtas situācijas laikā iedzīvotāji saziņai ar pašvaldību ir aicināti izmantot vairāk e-pakalpojumus vai sazināties ar speciālistiem ar telefonsarunas vai e-pasta starpniecību. Ierobežota ir apmeklētāju pārvietošanās pa pašvaldības ēkām un pagastu pārvaldēm. Jelgavas novada pašvaldības darbs netiek pārtraukts, iesniegumus un citus dokumentus papīra formātā var atstāt vai nu pašvaldības centrālās ēkas (Pasta ielā 37) vai attiecīgās pagastu pārvaldes pastkastītēs. Darbs Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros Jelgavas novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) ar tā 14 klientu apkalpošanas punktiem katrā novada pagasta pārvaldē un 1 novada pašvaldības administratīvajā ēkā (Pasta ielā 37), valstī izsludinātajā ārkārtas situācijas laikā aicina iedzīvotājus pēc iespējas plašāk valsts un pašvaldības pakalpojumu saņemšanu veikt attālināti, izmantojot portālu www.latvija.lv Kā vēl vienu iespēju, kas gan attiecināma uz Klientu apkalpošanas centros sniegtajiem Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras deleģētajiem pasākumiem, jāmin Pilnvarotais e-asistents, kas ir VPVKAC darbinieks, kuram klients savā vārdā uztic pieteikt vienu konkrētu VSAA pakalpojumu. Līdz ar to, tas ir lielisks palīgs tiem iedzīvotājiem, kuriem nav pieejami jau minētie elektroniskās identifikācijas līdzekļi un tāpēc nav iespējams izmantot e-pakalpojumus. Situācijās, kad nav iespējams izmantot nevienu no iepriekš minētajiem pakalpojumu saņemšanas veidiem, pašvaldības klienti aicināti iepriekš pieteikt savu klātienes vizīti pa telefonu. Savukārt, ja situācija izvērsusies, kad klients ir ieradies, bet vizīte nav iepriekš pieteikta, aicinām rīkoties saskaņā ar informāciju, kas izvietota pie pašvaldības administratīvās ēkas vai pagastu pārvalžu ieejas durvīm. Jebkurš klients, kurš ierodas pašvaldībā ar mērķi saņemt pakalpojumu, arī valstī noteiktajā ārkārtas situācijas lakā, tiek apkalpots, veicot visus piesardzības pasākumus. Krīzes vadības grupa Ārkārtas situācijas jautājumu risināšanai Jelgavas novada pašvaldība ir izveidojusi krīzes vadības grupu un aicina iedzīvotājus sev interesējošos jautājumos par ierobežojumiem, nepieciešamo pakalpojumu saņemšanu vai sev būtiskiem organizatoriskiem jautājumiem vērsties pie pagasta pārvaldes vadītāja vai krīzes vadības grupas pārstāvjiem: Krīzes vadības grupa:
Uz laiku pārtraukts klientu apmeklējums sociālās aprūpes un rehabilitācijas centros un daudzfunkcionālajā sociālo pakalpojumu centrā LAIPA. Lai sazinātos ar saviem tuviniekiem iestādē vai nepieciešamības gadījumā saziņai ar jebkuru no speciālistiem vai pašvaldības darbiniekiem, aicinām zvanīt pa tālruņiem:
Sociālā dienesta darbinieku kontakti atrodami ŠEIT . No 21.12.2020. līdz 11.01.2021 Jelgavas novada pašvaldības Dzimtsarakstu nodaļa pakalpojumus sniedz tikai pēc iepriekšēja pieraksta (izņēmums miršanas fakta reģistrācija) Sakarā ar to lūgums sazināties ar Dzimtsarakstu nodaļu telefoniski: +371 29104956 (dzimtsarakstu nodaļa), +371 20243211 (nodaļas vadītāja) vai e-pastā [email protected]. Darba laiks svētku brīvdienās:
Jelgavas pilsētas dzimtsarakstu nodaļas (Svētes iela 22, Jelgava) darba laiki svētku brīvdienās:
Izmaiņas JNKU darbā, saistībā ar COVID-19 ierobežojumiem Vispārīgās izmaiņas:
Izmaiņas saistībā ar ūdens skaitītāju maiņu, kam beidzas verifikācijas termiņš:
Interesējoties par jautājumiem, kas saistīti ar jebkuru no Jelgavas novada pašvaldības pakalpojumiem, komisijām, palīdzību vai pasākumiem, aicinām zvanīt pa tālruni 63022238. Interneta vietnē www.covid19.gov.lv vienuviet pieejama aktuālā informācija par dažādiem jautājumiem saistībā ar Covid-19. Nepieciešamības gadījumā iespējams zvanīt arī uz diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 8435. Pamatojoties uz Ministru kabineta 2020.gada 6.novembrī izsludināto ārkārtējo situāciju visā valsts teritorijā (2020.gada 6.novembra rīkojums Nr.655 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu), Jelgavas novada pašvaldībā izdots rīkojums, kas stājas spēkā ar 2020. gada 9. novembri un aktuāls līdz tā atcelšanai vai jauna rīkojuma izdošanai.
Komentāra ievietošanas noteikumi
|
|