|
|
Laika ziņas Jelgavā |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Jelgavas ziņas
- Novadu ziņas - Politika - Komentāri - Ekonomikas ziņas - Kriminālās ziņas - Uzņēmēji runā - Dzīvesstils - Aculiecinieks - Sēru ziņas - Jurista vārds - Portāls ziņo - Basketbols - Hokejs - Volejbols - Futbols - Regbijs - Motorsports - Teniss - Karatē - Vieglatlētika - BMX - Citi sporta veidi - Izklaides ziņas - Kultūras ziņas JAUNĀKIE |
Jelgavniece:bankomāts neizdod precīzu naudas summu (1)Raksts publicēts: 2019.10.11. 09:40:34Raksta autors: skaties.lv Nosūtīt Ziņa redaktoram Sagatavot izdrukai Zvanu “Bez Tabu” automātiskajā atbildētājā atstājusi jelgavniece, kura vēlas brīdināt citus par bankomātu populārā pilsētas tirdzniecības centrā. Ceturtdienas vakarā vēlējusies izņemt 150 eiro, taču bankomāts izsniedzis vien 80. Sieviete norāda, ka iekārtas regulāri niķojas. Zvans “Bez Tabu” automātiskajā atbildētājā: ‘’Gribētu pabrīdināt arī citus cilvēkus, ka Jelgavā “Vivo centrā”, kur ir “Swedbank” bankomāts, ļoti bieži, izņemot skaidru naudu, visa summa netiek izsniegta. Sazinoties ar banku, atbildes ir diezgan formālas. Runājot ar apkārtējiem pārdevējiem, konstatēts, ka šādi gadījumi ir ļoti bieži un banka neko nedara, lai šo automātu salabotu.’’
Jelgavas “Vivo centrā” pieejami divi “Swedbank” iemaksas/izmaksas bankomāti un novērojams, ka vēl pirms pusdienlaika tie ir diezgan pieprasīti. Tomēr “Bez Tabu” nauda tiek izsniegta korekti, un abas pašapkalpošanās iekārtas darbojas bez tehniskām ķibelēm. Blakus esošās ķīmiskās tīrītavas darbiniece novērojusi, ka abi bankomāti mēdz niķoties un mulsināt apmeklētājus. “Jā, jā, jā. Vienmēr problēmas, citreiz bankomāts kaut ko skaita, skaita, tad uzraksta, ka operācija nav izdevusies un viss. Cilvēks stāv un saka: “Ārprāts, ko tagad darīt?” Citreiz kvīti nedod, tad cilvēki zvana un prasa, vai man ir nauda ieskaitīta vai nav. Nu kā mēs te dzirdam, kā cilvēki te ņemas,” tā iestādes darbiniece. “Swedbank” mediju attiecību vadītājs Jānis Krops norāda, ka konkrētajā gadījumā jelgavniecei bankomāts skaitīšanas kļūdas dēļ izsniedzis mazāk naudas, nekā pieprasīts. Sūdzība izskatīta un nauda jau ieskaitīta atpakaļ klientes kontā. Jānis Krops, “Swedbank” mediju attiecību vadītājs:’’ Mums ir 24/7 bankomātu monitoringa sistēma, kas uzmana gan naudas daudzumu, gan tehnisko stāvokli. Mēs, protams, aicinātu klientus, ja viņi novēro, ka kāds bankomāts nedarbojas, paziņojiet par to bankai, lai gan tehniskais personāls, visticamāk, jau ir ceļā. Runājot par šiem diviem bankomātiem Jelgavā, nekādu īpašu problēmu ar tiem nav, jo tādas skaitīšanas kļūdas, ka kādam neizdod visu naudu, ir ļoti retas, tie ir 0,03% gadījumu, tas pat nav procents.’’ Biežāk sasprūdumi rodas situācijās, kad, veicot naudas iemaksu, klients nav pārliecinājies, vai banknotes ir atbilstošā stāvoklī, piemēram, nav samirkušas, saburzītas, salipušas ar kādu uzlīmi vai aptītas ar kancelejas gumiju.
Komentāra ievietošanas noteikumi
|
|