Tenis,
Dravis
ZIŅAS
SPORTS
IZKLAIDE
VIDEO
IZGLĪTĪBA
DĀVANAS SVĒTKOS
LABDARĪBA
Laika ziņas Jelgavā
  • ZIŅAS
  • Jelgavas ziņas
  • Novadu ziņas
  • Politika
  • Komentāri
  • Ekonomikas ziņas
  • Kriminālās ziņas
  • Uzņēmēji runā
  • Dzīvesstils
  • Portāls ziņo
  • Aculiecinieks
  • Sēru ziņas
  • Arhīvs
  • piedāvā
  • Jurista vārds
  • SPORTS
  • IZKLAIDE
  • VIDEO
  • SLUDINĀJUMI
  • FORUMS
  • GRĀMATU APSKATS
  • IZGLĪTĪBA
  • DĀVANAS SVĒTKOS
  • LABDARĪBA
APTAUJA
Ko jūs sagaidāt no 2019. gada? ..vairāk
Panākumus un lielāku algu!
26
Brīnumus!
15
Neko!
10
Jaunu valdību!
7
Čili

  ZIŅAS / Portāls ziņo / (Raksts) /

Seminārā atgādinās patērētāju tiesības

Raksts publicēts: 2018.10.23. 06:54:32
Raksta autors: Jelgavniekiem.lv

Nosūtīt
Ziņa redaktoram
Sagatavot izdrukai

1. novembrī, plkst. 10:00-13:00 Viesnīcā „Zemgale” (Skautu iela 2, Jelgava) notiks bezmaksas seminārs "Palīdzēsim maziem un vidējiem uzņēmumiem ievērot patērētāju tiesības!”.

Eiropas patērētāju organizācija (BEUC) sadarbībā ar Eiropas Amatnieku, mazo un vidējo uzņēmumu asociāciju (UEAPME), radīja apmācību programmu "Consumer Law Ready", kas ir īpaši pielāgota maziem un vidējiem uzņēmumiem (MVU) no Eiropas.

Programmas radīšanu finansēja Eiropas komisija ar mērķi apmācīt MVU par patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem, informējot viņus par to, kā var nodrošināt savas darbības atbilstību ES un dalībvalstu patērētāju aizsardzības normatīvajiem aktiem. Programmu īsteno, rīkojot apmācības katrā dalībvalstī, kā arī piedāvājot uzņēmējiem unikālus apmācību materiālus.

Biedrība "Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija" nodrošina šī projekta īstenošanu Latvijā.

Seminārā tiks apskatītas tādas tēmas, kā:

  • Pirms līguma noslēgšanas sniedzamā informācija
  • Atteikuma tiesības
  • Preču un pakalpojumu neatbilstība līguma noteikumiem
  • Negodīgā komercprakse un netaisnīgie līguma noteikumi
  • Patērētāju strīdu ārpustiesas (alternatīvā) izšķiršana

Piedaloties apmācībās Jūs uzzināsiet par svarīgākiem patērētāju aizsardzības likumdošanas aspektiem, kas, savukārt, ļaus Jums uzlabot savu klientu servisu un paaugstināt patērētāju uzticēšanos Jums. Tas arī ļaus Jums efektīvāk tikt galā ar patērētāju sūdzībām un izvairīties no nevajadzīgām tiesvedības.

 

Semināru vadīs Latvijas Patērētāju padomes priekšsēdētaja Jelgavas nodaļas vadītājas Tekla Žabova.

Semināram reģistrēties rakstot uz epastu [email protected] vai zvanot – 28646086.

 


Vārds E-pasts
Komentārs
Piekrītu noteikumiem
Komentāra ievietošanas noteikumi
  • par forumā ievietoto ziņojumu saturu ir atbildīgi to autori;
  • forumā publicētie viedokļi neatspoguļo JELGAVNIEKIEM.LV viedokli;
  • portāla administratoram ir tiesības bez brīdinājuma dzēst rupjus, reliģiski, politiski, rasistiski vai kā citādi aizskarošus ziņojumus, kā arī komentārus, kuri neatbilst izvēlētajai tēmai.
DELFI.lv ziņas
  Viņķele: nav indikāciju, ka veselības apdrošināšana palīdz apkarot ēnu ekonomiku
  Naktī Rīgā reģistrēts šogad pirmais zibens spēriens
  Trešdienas rītā braukšanu apgrūtina sniegs un apledojums
  Dienas pirmajā pusē austrumos gaidāms neliels sniegs
  Pērnā gada sausuma mantojums: šoziem Latvijā izžuvušas akas
  EP vēlēšanās varētu kandidēt vairāki līdzšinējās valdības ministri
  Gripašosezon Latvijā jau laupījusi divu cilvēku dzīvības

0.51236701011658 58(0) - 0.3406229019165 2019.01.17. 22:29 http://www.jelgavniekiem.lv/?l=168&act=4&art=44573 ip: 54.226.58.177 usememcache: 1