Jau vairākkārtīgi «Austra riepa serviss», kas nodarbojas ar jaunu un lietotu riepu un disku tirdzniecību, kā arī nodrošina riepu servisa pakalpojumus, savā «Facebook» lapā organizējis konkursus, izspēlējot riepu komplektu, un līdz šim vienmēr saņemtas tikai pozitīvas atsauksmes. Maija pēdējās dienās par konkursa uzvarētāju kļuva dobelniece Kristina Gendvila, kura savam auto vēlējusies saņemt 17 collu riepas. Kā atklāj A.Jansons, uz sievietes auto viņa servisā uzmontētas divas Itālijā ražotas «Pirelli P7» riepas (protektors – aptuveni 5,5 mm) un divas Nīderlandes ražotāja «Vredestein» riepas (protektors – aptuveni 6,5 mm), un tobrīd autovadītājai nebija nekādu iebildumu pret laimētajām riepām.
Taču, kā K.Gendvila skaidro raidījumam «Bez Tabu», pa ceļam uz mājām Dobelē, mašīna uz ceļa sākusi uzvesties dīvaini, un pēc brīža, apstājoties malā, viņa konstatējusi, ka viena no riepām ir «izšauta». Sieviete apgalvo, ka servisā, kurā parādījusi riepas, viņai teikuši, ka riepas esot nolietotas, tādēļ tas arī noticis. A.Jansons gan tādu iespēju kategoriski noliedz, uzsverot, ka visdrīzākais riepa «uzsista» kādā bedrē un autovadītāja ar tukšu braukusi ilgāku laiku. «No pieredze varu teikt, ja riepu «izšauj», tad tā nenoiet no diska, kā tas redzams Gendvilas publicētajā foto. Tas var nozīmēt tikai vienu – viņa ilgstoši brauca ar mīkstu riepu, nevis uzreiz apstājās, jūtot problēmu, tādējādi deformējot riepu,» uzsver A.Jansons. Konkrētāk to varētu pateikt, ja riepu redzētu klātienē, taču dāma to tā arī nav uzrādījusi (tā nav redzama arī «Bez Tabu» sižetā).
Pēc negadījuma K.Gendvila sazinājusies ar A.Jansonu, pieprasot atdot naudu par riepu montāžu (10 eiro), ko uzņēmējs arī apsolījis, bet aizņemtības dēļ (viņš pats ne tikai vada servisa darbu, bet nodarbojas ar riepu piegādi no Skandināvijas) aizmirsies to savlaicīgi veikt, kas loterijas uzvarētāju nokaitinājis, un viņa publiski sākusi celt neslavu «Austra riepu servisam» sociālajā tīklā «Facebook», vainojot uzņēmēju ne tikai nekvalitatīvu riepu «iesmērēšanā», bet arī apzinātā nevēlēšanā atdot viņai 10 eiro. Dāma notikušo paspilgtinājusi ar apgalvojumu, ka laimesta dēļ palikusi uz ceļa ar slimu bērnu (cik noprotams, viņa ar slimo bērnu no Dobeles uz Jelgavu bija devusies uz riepu montāžu). Tos, kuri viņas publikācijā aizstāvējuši «Austra riepu servisu», konkursa uzvarētāja nav kautrējusies apvainot un apsaukāt, kas galu galā novedis pie pretreakcijas arī no A.Jansona puses, ko šobrīd viņš nožēlo: «dusmās uzrakstīju šo to lieku, bet uzskatu, ka situāciju varēja risināt, normāli komunicējot, nevis uzreiz publiski aplejot ar mēsliem, turklāt – nepelnīti». A.Jansons nenoliedz, ka, kā jau ikvienā darbā, problēmas kādreiz var gadīties, taču viņš pirmo reizi nonācis situācijā, kad cilvēks nevis adekvāti risina radušos problēmu, bet nodarbojas ar aktīvu nomelnošanu.
Naudu A.Jansons K.Gendvilai pārskaitījis un piedāvājis arī nomainīt riepu pāri, taču to viņa to ignorējusi, ko uzņēmējs saista ar sievietes nevēlēšanos uzrādīt, viņasprāt, it kā nekvalitatīvo un bojāto riepu. Arī publiskajā telpā K.Gendvila no riepu nomaiņas atteikusies, solot uzņēmējam «nepatikšanas», ar ko, acīmredzot, jāsaprot neslavas celšana. Neskatoties uz to, ka naudu atpakaļ ir saņēmusi, K.Gendvila joprojām turpina nodarboties uz «Austra riepu servisa» nomelnošanu, publicējot apmelojošus un nomelnojošus komentārus, tādēļ A.Jansons neizslēdz iespēju, ka vērsīsies tiesībsargājošajās institūcijās, lai nomelnotāja saņemtu pēc nopelniem.
Tāpat viņš uzskata, ka «Bez Tabu» žurnālists, sagatavojot materiālu par notikušo, rīkojies neprofesionāli, atklājot tikai vienas puses viedokli, bet neparādot sižetā otras puses skaidrojumu par notikušo. Sižetā parādīts izrāvums no A.Jansona komentāra «Facebook», bet K.Gendvilas apvainojumi un apsaukāšanās palikusi aiz kadra, kas viņam liekot izdarīt secinājumus par žurnālista vēlmi pēc lēta skandāla, nevis objektīva situācijas skaidrojuma.
Sazinoties ar K.Gendvila, sieviete izteica vēlēšanos tikties un pastāstīt vēl kaut ko. Portāls Jelgavniekiem.lv lūdza K.Gendvilu parādīt konkursā laimētās riepas, lai varētu izdarīt secinājumus par to kvalitāti, taču, pēc vairākkārtējas izvairīšanās no atbildes, viņa atzina, ka riepu viņai neesot - tās atstātas servisā, kur remontējusi "izšauto" riepu. Tāpat viņai neesot nekādu dokumentu, kas pierādītu, ka riepas patiešām bijušas nekvalitatīvas vai bojātas, tādējādi jāsecina, ka šobrīd publiskajā telpā izskanējušie apvainojumi par riepu kvalitāti un bojājumiem nav pierādāmi.
Jāpiebilst, ka, kā liecina triju bērnu māmiņas (attiecību statusā sociālajā tīklā norādīts - "brīva") K.Gendvilas profils «Facebook», viņa ir ļoti aktīva sociālo tīklu lietotāja un ļoti bieži piedalās arī dažādos konkursos.