Agija,
Aldonis
ZIŅAS
IZKLAIDE
VIDEO
VESELĪBA
IZGLĪTĪBA
LABDARĪBA
Laika ziņas Jelgavā
  • ZIŅAS
  • Jelgavas ziņas
  • Novadu ziņas
  • Politika
  • Komentāri
  • Ekonomikas ziņas
  • Kriminālās ziņas
  • Uzņēmēji runā
  • Dzīvesstils
  • Aculiecinieks
  • Sēru ziņas
  • Arhīvs
  • Jurista vārds
  • Portāls ziņo
  • SPORTS
  • IZKLAIDE
  • VIDEO
  • GRĀMATU APSKATS
  • VESELĪBA
  • IZGLĪTĪBA
  • LABDARĪBA

APTAUJA
Vai esat gatavs jaunajai apkures sezonai? ..vairāk
Kurināmais ir nopirkts visai ziemai
15
Nesatraucos par apkures izmaksām
13
Vēl meklēju lētākos piedāvājumus
10
Esmu iekrājis apkures maksājumu segšanai
7



  ZIŅAS / Jelgavas ziņas / (Raksts) /

Cīnās pret haltūristu servisu Jelgavā, 6.līnijā (7)

Raksts publicēts: 2017.07.25. 08:05:46
Raksta autors: jelgavniekiem.lv

Nosūtīt
Ziņa redaktoram
Sagatavot izdrukai

Viss sākās jau aprīlī. Rīdzinieka Andreja mašīnu piemeklēja ķibele – bija nepieciešama meistaru palīdzība, tāpēc viņš savu automašīnu uzticēja autoservisam Jelgavā. Tomēr šobrīd ar nožēlu atzīst, ka tā bijusi kļūda, pirmdien informē raidījums «Bez Tabu».

Andreja mašīnai bija nepieciešama stūres pastiprinātāja nomaiņa. Pats auto īpašnieks bija domājis, ka autoservisā būs vien dažas dienas. Tomēr viss stipri ieilga – sākumā līdz divām nedēļām.

Kad solītās divas nedēļas pagāja, Andrejs zvanīja autoservisa meistaram. Tomēr, kā saka pats auto īpašnieks, attaisnojumi, kāpēc remonts vēl nav pabeigts, sekoja viens pēc otra…

Pirmo reizi pēc auto nodošanas servisā Andrejs savu spēkratu ieraudzīja pēc pusotra mēneša. Sākot ar to braukt, tehniskas problēmas parādījās viena pēc otras.

Jāpiebilst, ka meistars par iekasēto naudu remontam neizsniedza nevienu čeku. Šobrīd nav nekādas saprašanas par to, kas īsti ir vai nav izdarīts. Ir tikai fakts, ka mašīna arī pēc remonta nav braucama.

Vīrietis nolēma mašīnu aizvest uz kādu citu servisu, lai pārliecinātos par to, kādā kvalitāte automobilis ir.

Andrejs,automašīnas īpašnieks: «Servisā man pateica, ka ļoti slikti un nekvalitatīvi viss ir sataisīts!»

Auto asociācijas pārstāvis Pēteris Rubulis atzīst, ka šādas situācijas ir ļoti grūti vai pat neiespējami atrisināt, jo nav nekāda apliecinājuma par to, kas ir darba uzdevums. Darba uzdevums būtu jānosaka mirklī, kad auto tiek nodots servisā. Tomēr, ja čeki ir izpalikuši, neesot pat runa iegūt kādus darba uzdevuma dokumentus.

Pēteris Rubulis, Auto asociācijas pārstāvis: «Teorētiski būtu jābūt darba stundu izcenojumam. Pastāv katalogs, kurā katram darbam pie katra auto markas, zīmola un modeļa ir iekārtas vai detaļas maiņai attiecīgs darba stundu nepieciešamais skaits.»

Pēc konkrētā darba stundu skaita arī tiek aprēķināta samaksa par remontdarbiem. Ja netiek sekots līdzi katalogā esošajām detaļām, neesot iespējams objektīvi noteikt summu.

Šobrīd ir jau pagājuši trīs mēneši, kopš auto tika nodots meistara rokās. Autoservisa darbinieks Andrejam ziņo, ka tagad tiešām viss ir salabots!

«Bez Tabu» komanda kopā ar Andreju dodas par to pārliecināties klātienē! Tomēr pats meistars pēkšņi paziņo, ka devies braucienā uz galvaspilsētu.

Pēc pirmā goda apļa izbraukšanas Andrejs secina, ka automašīnai nav nekādu uzlabojumu. Pēc viņa teiktā – viss ir tāpat kā pirmoreiz. Pēc vairākiem mēģinājumiem ar meistaru sazināties – tas neizdodas. Iespējams, viņš ir jau tālēs zilajās, tomēr Andrejs ir apņēmības pilns šo situāciju tā neatstāt un lūgt palīdzību atbildīgajiem dienestiem.

Sūdzības par minēto servisu Jelgavā, 6.līnijā ir saņemtas arī no citiem autobraucējiem (tiek minēts, ka tas ir IK «Noka», kura īpašnieks ir Normunds Kaktiņš).
Tā, piemēram, Zigmunds raksta, ka šis serviss atrodas Jelgavā 6.līnijā.8.maršruta autobussa galapunkta pieturā. «Tur strādā citplanētieši (pēc izskata), arī es tur biju, naudu atdevu, solījās saremontēt stūres iekārtu (reiku), bet labuma nekāda .Pēc mēneša atkal sāka tecēt eļļa, arī iesākumā stūre bija pasmaga...Tad aizbraucu uz Rīgas servisu, šie saremontēja un teica, ka iepriekšējie ir salauzuši, ko vien varējuši (remontējot ar āmuriem). Pēc Rīgas servisa remonta jau divi gadi ir pagājuši un viss ir ideāli.»

Arī internetā atrodamas daudzas sūdzības par minēto servisu, kura darbinieki ne reizi vien iekasējuši naudu, bet darbu tā arī nav paveikuši.


Vārds E-pasts
Komentārs
Piekrītu noteikumiem
lasīt komentārus (7)
Komentāra ievietošanas noteikumi
  • par forumā ievietoto ziņojumu saturu ir atbildīgi to autori;
  • forumā publicētie viedokļi neatspoguļo JELGAVNIEKIEM.LV viedokli;
  • portāla administratoram ir tiesības bez brīdinājuma dzēst rupjus, reliģiski, politiski, rasistiski vai kā citādi aizskarošus ziņojumus, kā arī komentārus, kuri neatbilst izvēlētajai tēmai.




AUTOdoc.lv

0.37867617607117 58(0) - 0.28146553039551 2024.03.29. 06:52 http://www.jelgavniekiem.lv/?l=10&act=4&art=40844&lnk_src=popular ip: 54.162.130.75 usememcache: 1