|
|
Laika ziņas Jelgavā |
|
|||||||||||
|
Cīnās pret haltūristu servisu Jelgavā, 6.līnijā (7)Raksts publicēts: 2017.07.25. 08:05:46Raksta autors: jelgavniekiem.lv Nosūtīt Ziņa redaktoram Sagatavot izdrukai Viss sākās jau aprīlī. Rīdzinieka Andreja mašīnu piemeklēja ķibele – bija nepieciešama meistaru palīdzība, tāpēc viņš savu automašīnu uzticēja autoservisam Jelgavā. Tomēr šobrīd ar nožēlu atzīst, ka tā bijusi kļūda, pirmdien informē raidījums «Bez Tabu». Andreja mašīnai bija nepieciešama stūres pastiprinātāja nomaiņa. Pats auto īpašnieks bija domājis, ka autoservisā būs vien dažas dienas. Tomēr viss stipri ieilga – sākumā līdz divām nedēļām. Kad solītās divas nedēļas pagāja, Andrejs zvanīja autoservisa meistaram. Tomēr, kā saka pats auto īpašnieks, attaisnojumi, kāpēc remonts vēl nav pabeigts, sekoja viens pēc otra… Pirmo reizi pēc auto nodošanas servisā Andrejs savu spēkratu ieraudzīja pēc pusotra mēneša. Sākot ar to braukt, tehniskas problēmas parādījās viena pēc otras. Jāpiebilst, ka meistars par iekasēto naudu remontam neizsniedza nevienu čeku. Šobrīd nav nekādas saprašanas par to, kas īsti ir vai nav izdarīts. Ir tikai fakts, ka mašīna arī pēc remonta nav braucama. Vīrietis nolēma mašīnu aizvest uz kādu citu servisu, lai pārliecinātos par to, kādā kvalitāte automobilis ir. Andrejs,automašīnas īpašnieks: «Servisā man pateica, ka ļoti slikti un nekvalitatīvi viss ir sataisīts!» Auto asociācijas pārstāvis Pēteris Rubulis atzīst, ka šādas situācijas ir ļoti grūti vai pat neiespējami atrisināt, jo nav nekāda apliecinājuma par to, kas ir darba uzdevums. Darba uzdevums būtu jānosaka mirklī, kad auto tiek nodots servisā. Tomēr, ja čeki ir izpalikuši, neesot pat runa iegūt kādus darba uzdevuma dokumentus. Pēteris Rubulis, Auto asociācijas pārstāvis: «Teorētiski būtu jābūt darba stundu izcenojumam. Pastāv katalogs, kurā katram darbam pie katra auto markas, zīmola un modeļa ir iekārtas vai detaļas maiņai attiecīgs darba stundu nepieciešamais skaits.» Pēc konkrētā darba stundu skaita arī tiek aprēķināta samaksa par remontdarbiem. Ja netiek sekots līdzi katalogā esošajām detaļām, neesot iespējams objektīvi noteikt summu. Šobrīd ir jau pagājuši trīs mēneši, kopš auto tika nodots meistara rokās. Autoservisa darbinieks Andrejam ziņo, ka tagad tiešām viss ir salabots! «Bez Tabu» komanda kopā ar Andreju dodas par to pārliecināties klātienē! Tomēr pats meistars pēkšņi paziņo, ka devies braucienā uz galvaspilsētu. Pēc pirmā goda apļa izbraukšanas Andrejs secina, ka automašīnai nav nekādu uzlabojumu. Pēc viņa teiktā – viss ir tāpat kā pirmoreiz. Pēc vairākiem mēģinājumiem ar meistaru sazināties – tas neizdodas. Iespējams, viņš ir jau tālēs zilajās, tomēr Andrejs ir apņēmības pilns šo situāciju tā neatstāt un lūgt palīdzību atbildīgajiem dienestiem. Sūdzības par minēto servisu Jelgavā, 6.līnijā ir saņemtas arī no citiem autobraucējiem (tiek minēts, ka tas ir IK «Noka», kura īpašnieks ir Normunds Kaktiņš). Arī internetā atrodamas daudzas sūdzības par minēto servisu, kura darbinieki ne reizi vien iekasējuši naudu, bet darbu tā arī nav paveikuši.
Komentāra ievietošanas noteikumi
|
|