Ginta, Gunda,
Gunta
ZIŅAS
IZKLAIDE
VIDEO
VESELĪBA
IZGLĪTĪBA
LABDARĪBA
Laika ziņas Jelgavā
  • ZIŅAS
  • Jelgavas ziņas
  • Novadu ziņas
  • Politika
  • Komentāri
  • Ekonomikas ziņas
  • Kriminālās ziņas
  • Uzņēmēji runā
  • Dzīvesstils
  • Aculiecinieks
  • Sēru ziņas
  • Arhīvs
  • Jurista vārds
  • Portāls ziņo
  • SPORTS
  • IZKLAIDE
  • VIDEO
  • GRĀMATU APSKATS
  • VESELĪBA
  • IZGLĪTĪBA
  • LABDARĪBA

APTAUJA
Vai esat gatavs jaunajai apkures sezonai? ..vairāk
Kurināmais ir nopirkts visai ziemai
15
Nesatraucos par apkures izmaksām
13
Vēl meklēju lētākos piedāvājumus
10
Esmu iekrājis apkures maksājumu segšanai
7



Atkritumu izvešana kļūs lētāka (1)

Raksts publicēts: 2021.05.12. 08:48:57
Raksta autors: jelgavniekiem.lv

Nosūtīt
Ziņa redaktoram
Sagatavot izdrukai

No šī gada 1. jūlija atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumus Jelgavā sāks sniegt pilnsabiedrība "JKP". Šobrīd līdz 30. jūnijam iedzīvotājiem un juridiskām personām ir nepieciešams noslēgt jaunu atkritumu apsaimniekošanas līgumu ar pilnsabiedrību "JKP". Uzņēmums ziņo, ka no 5. līdz 11. maijam saņemti vairāk nekā 700 pieteikumi par jaunu līgumu slēgšanu un ar teju 400 klientiem jau noslēgts jaunais līgums, informē Jelgavas pilsētas pašvaldība.

Pilnsabiedrība "JKP" skaidro, ka iedzīvotājus uztrauc jautājums par to, kāda būs atkritumu izvešanas cena, līdz ar pakalpojuma sniedzēja maiņu. Lielākā daļa uzskata, ka tā kļūs augstāka, tomēr tas tā neesot. "Privātmāju iedzīvotājiem un juridiskām personām izmaksas par atkritumu izvešanu samazināsies pat par 17 procentiem, proti, no 24,77 eiro uz 20,57 eiro par kubikmetru," skaidro uzņēmumā. Piemēram, ja līdz šim konteinera ar ietilpību 240 litri izvešana vienu reizi mēnesī izmaksāja 5,94 eiro, tad no 1. jūlija šī maksa būs 4,94 eiro.

Līdz ar pārmaiņām atkritumu apsaimniekošanā, katram atkritumu radītājam – gan privātpersonām, gan juridiskām personām, gan daudzdzīvokļu māju iedzīvotājiem – līdz 30. jūnijam ir jānoslēdz jauns atkritumu apsaimniekošanas līgums ar pilnsabiedrību "JKP".

Līdz 11. maija rītam uzņēmumā saņemti vairāk nekā 700 pieteikumi no iedzīvotājiem par jaunu līgumu slēgšanu, tostarp 37 procenti iesniegumu saņemti elektroniski. Šobrīd apstrādāti un parakstīti ir jau 386 jauni līgumi. Uzņēmumā norāda, ka klienti aktīvi izmanto iespēju noslēgt līgumu elektroniskā formā, izmantojot e-parakstu vai "Smart ID". "Diemžēl ir daļa klientu, kuri vēl izmanto nepilno "Smart ID" versiju, tamdēļ parakstīt līgumu elektroniski viņiem nav ļauts. Kā to var mainīt, klienti var uzzināt "Smart ID" mobilajā lietotnē," papildina uzņēmuma Klientu apkalpošanas nodaļa.

Uzņēmums norāda, ka katrs pieteikums tiek apstrādāts manuāli un, konstatējot nepilnības, ar klientiem uzņēmums sazinās personīgi. Klienti mudināti jauna atkritumu apsaimniekošanas līguma parakstīšanu neatlikt uz pēdējo brīdi.

Klātienē jauno līgumu iespējams parakstīt pilnsabiedrības "JKP" klientu apkalpošanas centrā Dobeles šosejā 34 katru darbdienu no pulksten 8 līdz 19 bez pusdienas pārtraukuma un sestdien, 12. jūnijā, kad klientus pieņems no pulksten 8 līdz 17. Līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte).

Līgumu var noslēgt arī elektroniski mājaslapā www.atkritumijkp.lv, līgumu parakstot ar drošu elektronisko parakstu vai izmantojot savas bankas "Smart ID" reģistrāciju.

 

 


Vārds E-pasts
Komentārs
Piekrītu noteikumiem
lasīt komentārus (1)
Komentāra ievietošanas noteikumi
  • par forumā ievietoto ziņojumu saturu ir atbildīgi to autori;
  • forumā publicētie viedokļi neatspoguļo JELGAVNIEKIEM.LV viedokli;
  • portāla administratoram ir tiesības bez brīdinājuma dzēst rupjus, reliģiski, politiski, rasistiski vai kā citādi aizskarošus ziņojumus, kā arī komentārus, kuri neatbilst izvēlētajai tēmai.




AUTOdoc.lv

0.33634209632874 58(0) - 0.22238278388977 2024.03.28. 11:46 http://www.jelgavniekiem.lv/?act=4&art=51582 ip: 172.70.175.124 usememcache: 1