Beāte,
Beatrise
ZIŅAS
SPORTS
IZKLAIDE
VIDEO
VESELĪBA
IZGLĪTĪBA
LABDARĪBA
Laika ziņas Jelgavā
  • ZIŅAS
  • Jelgavas ziņas
  • Novadu ziņas
  • Politika
  • Komentāri
  • Ekonomikas ziņas
  • Kriminālās ziņas
  • Uzņēmēji runā
  • Dzīvesstils
  • Portāls ziņo
  • Aculiecinieks
  • Sēru ziņas
  • Arhīvs
  • Jurista vārds
  • SPORTS
  • IZKLAIDE
  • VIDEO
  • GRĀMATU APSKATS
  • VESELĪBA
  • IZGLĪTĪBA
  • LABDARĪBA
APTAUJA
Kā Covid 19 ir ietekmējis Jūsu ikdienu? ..vairāk
Nēsāju masku ārpus mājas, dezinficēju visu.
2
Nekā!
1
Retāk eju uz publiskām vietām.
1
Ārvalstu ceļojumi tagad ir ierobežoti vai atcelti
1
Viss ir slikti. Bail no vīrusa.
0


Huawei atkārtoti iekļūst vērtīgāko zīmolu sarakstā

Raksts publicēts: 2020.08.21. 07:47:48
Raksta autors: jelgavniekiem.lv

Nosūtīt
Ziņa redaktoram
Sagatavot izdrukai

Telekomunikāciju gigants Huawei ir vienīgais Ķīnas tehnoloģiju zīmols, kas iekļauts šī gada pasaules vērtīgāko zīmolu sarakstā, ko izveidoja pasaulslavenais biznesa ziņu žurnāls Forbes.

Forbes veidotajā vērtīgāko zīmolu sarakstā Huawei atrodas jau kopš 2017.gada. Ieņemot 93. vietu sarakstā šogad, Huawei uzrāda  8,5 miljardus ASV dolāru zīmola vērtību un 188,6 miljardus ASV dolāru pagājušā gada peļņu.

“2019. gads uzņēmumam bijis izaicinājumiem un sasniegumiem bagāts. Par spīti milzīgajam ārējam spiedienam, mūsu komanda vienotiem spēkiem virzījusies uz kopīgu mērķi - turpināt nodrošināt augstvērtīgus produktus un pakalpojumus,“ uzsver Inese Šuļžanoka, “Huawei Technologies Latvia” komunikācijas vadītāja.

Šogad Huawei arī kļuva par pasaulē lielāko viedtelefonu tirgotāju. “Tas nozīmē, ka ir ieguldīts liels darbs, lai piegādātu un izstrādātu labākos tehnoloģiskos risinājumus nozarē. No sirds priecājamies, ka ieguldītais darbs vainagojies panākumiem – mūsu klientu un partneru uzticēšanos un cieņu,“ saka I. Šuļžanoka.

Kopumā Forbes gada sarakstā ir apkopoti 100 labākie pasaules uzņēmumi pēc 2019. gada fiskālajiem datiem, novērtējot to ienākumus un peļņu. Sarakstā ir arī uzņēmumi ar ievērojamu zīmolu vērtības pieaugumu 2019. gadā, piemēram, Amazon, Netflix un PayPal, kuri ir arī lieli ieguvēji pandēmijas laikā, sekojot vispārējām e-komercijas, straumēšanas un digitālo maksājumu tendencēm.

Piemēram, Apple vēlreiz bija saraksta augšgalā kā visvērtīgākais zīmols ar 241,2 miljardu dolāru vērtību, kam seko Google (207,5 miljardi dolāru), Microsoft (162,9 miljardi dolāru), Amazon (135,4 miljardi dolāru) un Facebook (70,3 miljardi dolāru).

Tehnoloģiju nozare bija visizplatītākā klasifikācija veidotajā sarakstā, iekļaujot 20 uzņēmumus (t.sk. Huawei), kam sekoja 14 finanšu pakalpojumu sniedzēji, 11 lielākie pasaules autotirgotāji un 8 mazumtirdzniecības nozares spēlētāji.

100 vērtīgāko zīmolu kopsumma šogad veido 2,54 triljonu ASV dolāru vērtību, salīdzinot ar 2,33 triljoniem ASV dolāriem pērn. ASV reģistrētie uzņēmumi veidoja vairāk nekā pusi jeb 50 no 100 labākajiem sarakstā, kam seko Vācija (10), Francija (9), Japāna (6) un Šveice (5).


Vārds E-pasts
Komentārs
Piekrītu noteikumiem
Komentāra ievietošanas noteikumi
  • par forumā ievietoto ziņojumu saturu ir atbildīgi to autori;
  • forumā publicētie viedokļi neatspoguļo JELGAVNIEKIEM.LV viedokli;
  • portāla administratoram ir tiesības bez brīdinājuma dzēst rupjus, reliģiski, politiski, rasistiski vai kā citādi aizskarošus ziņojumus, kā arī komentārus, kuri neatbilst izvēlētajai tēmai.

AUTOdoc.lv

0.67926120758057 58(0) - 0.43077039718628 2020.10.25. 12:22 http://www.jelgavniekiem.lv/?act=4&art=49795 ip: 35.170.78.142 usememcache: 1