Kaiva, Amanda,
Amanta
ZIŅAS
SPORTS
IZKLAIDE
VIDEO
VESELĪBA
IZGLĪTĪBA
LABDARĪBA
Laika ziņas Jelgavā
  • ZIŅAS
  • Jelgavas ziņas
  • Novadu ziņas
  • Politika
  • Komentāri
  • Ekonomikas ziņas
  • Kriminālās ziņas
  • Uzņēmēji runā
  • Dzīvesstils
  • Portāls ziņo
  • Aculiecinieks
  • Sēru ziņas
  • Arhīvs
  • Jurista vārds
  • SPORTS
  • IZKLAIDE
  • VIDEO
  • GRĀMATU APSKATS
  • VESELĪBA
  • IZGLĪTĪBA
  • LABDARĪBA
APTAUJA
Kā Covid 19 ir ietekmējis Jūsu ikdienu? ..vairāk
Nēsāju masku ārpus mājas, dezinficēju visu.
2
Nekā!
1
Retāk eju uz publiskām vietām.
1
Ārvalstu ceļojumi tagad ir ierobežoti vai atcelti
1
Viss ir slikti. Bail no vīrusa.
0


Jelgavas poliklīnikā izveidots Zvanu centrs

Raksts publicēts: 2020.08.17. 07:34:24
Raksta autors: jelgavniekiem.lv

Nosūtīt
Ziņa redaktoram
Sagatavot izdrukai

«Jelgavas poliklīnika. Labdien. Kā varu palīdzēt?» - turpmāk šādu atbildi izdzirdēs ikviens, kurš zvanīs uz Jelgavas poliklīniku, lai pieteiktos pie ārsta vai uz izmeklējumiem. Šonedēļ ārstniecības iestādē darbu sācis Zvanu centrs, kas nodrošināt operatīvu saziņu ar pacientiem un viņu pierakstīšanu uz nepieciešamo procedūru, kā arī seko rindām un informē par izmaiņām pacientus.

SIA «Jelgavas poliklīnika» valdes locekle Kintija Barloti atklāj, ka zvanu centra izveide tika plānota jau labu laiku, taču to nedaudz sabremzēja Covid-19 vīrusa dēļ ieviestā ārkārtējā situācija un tās izraisītais ienākumu kritums, taču šonedēļ iecere beidzot īstenota. Izveidojot zvanu centru, ir iekārtotas jaunas telpas ar efektīvu skaņas izolāciju, modernizētas IP līnijas un apmācīti darbinieki.

«Zvanu centrā strādās trīs cilvēki, kuri atbildēs uz telefona zvaniem un koordinēs elektroniskos pieteikumus, tādējādi tiks veicināta operatīva saziņa ar klientiem un nodrošināta arī atgriezeniskā saite,» piebilst K.Barloti.

Zvanu centrs dienā apkalpo ap 1400 telefona zvanus, turklāt ir iespējams saņemt vairākus zvanus vienlaikus, novirzot tos brīvajam centra darbiniekam. Tas varētu būtiski samazināt laiku, kas klientam jāpavada pie telefona, gaidot atbildi.

Jelgavas poliklīnikas zvanu centra telefona numurs ir 63022101, un tas strādā poliklīnikas darba laikā: no pirmdienas līdz piektdienai no pulksten 7.30 līdz 19.00.


Vārds E-pasts
Komentārs
Piekrītu noteikumiem
Komentāra ievietošanas noteikumi
  • par forumā ievietoto ziņojumu saturu ir atbildīgi to autori;
  • forumā publicētie viedokļi neatspoguļo JELGAVNIEKIEM.LV viedokli;
  • portāla administratoram ir tiesības bez brīdinājuma dzēst rupjus, reliģiski, politiski, rasistiski vai kā citādi aizskarošus ziņojumus, kā arī komentārus, kuri neatbilst izvēlētajai tēmai.

AUTOdoc.lv

0.99961400032043 58(0) - 0.75748133659363 2020.10.26. 09:08 http://www.jelgavniekiem.lv/?act=4&art=49770 ip: 34.232.51.240 usememcache: 1