Vēsma,
Fanija
ZIŅAS
IZKLAIDE
VIDEO
VESELĪBA
IZGLĪTĪBA
LABDARĪBA
Laika ziņas Jelgavā
  • ZIŅAS
  • Jelgavas ziņas
  • Novadu ziņas
  • Politika
  • Komentāri
  • Ekonomikas ziņas
  • Kriminālās ziņas
  • Uzņēmēji runā
  • Dzīvesstils
  • Aculiecinieks
  • Sēru ziņas
  • Arhīvs
  • Jurista vārds
  • Portāls ziņo
  • SPORTS
  • IZKLAIDE
  • VIDEO
  • GRĀMATU APSKATS
  • VESELĪBA
  • IZGLĪTĪBA
  • LABDARĪBA

APTAUJA
Vai iepērkaties internetā? ..vairāk
Iepērkos tikai
internetā
Pa retam kaut ko
nopērku
Reizi vai divas
gadā iepērkos
Neiepērkos
internetā
Pirkumus veic citi
ģimenes locekļi




Samazinās uz valsts autoceļiem lāpāmo bedru apjoms

Raksts publicēts: 2019.05.31. 17:47:23
Raksta autors: LETA

Nosūtīt
Ziņa redaktoram
Sagatavot izdrukai

VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) pabeidzis bedru masveida remontu uz valsts galvenajiem un reģionālajiem asfaltētajiem autoceļiem ar lielāko satiksmes intensitāti jeb uz tiem autoceļiem, kuriem ir noteikta augstākā - A uzturēšanas klase, informēja kompānijas Komunikācijas daļas vadītāja Sigita Audere.

Viņa sacīja, ka saremontēto bedru apmērs uz A uzturēšanas klases autoceļiem pēdējo piecu gadu laikā ir samazinājies par 35%, proti, šogad bedres saremontētas vairāk nekā 93 000 kvadrātmetru platībā, bet 2014.gadā bedres tika remontētas 144 000 kvadrātmetru platībā. Saremontēto bedru apmērs ik gadu samazinās, jo notiek intensīvi būvniecības un rekonstrukcijas darbi uz asfaltētājiem valsts galvenajiem autoceļiem, kas būtiski ir uzlabojis autoceļu segumu kvalitāti.

Audere norādīja, ka bedru masveida remonts turpinās uz B uzturēšanas klases autoceļiem, darbus pabeidzot līdz 15.jūnijam, kā arī uz C un D uzturēšanas klases autoceļiem, darbus noslēdzot līdz 1.jūlijam. Bedres, kuras rodas no jauna, tiek remontētas visa gada garumā.

Remontdarbi tiek veikti prioritārā secībā, ņemot vērā uzturēšanas klases. Uzturēšanas klases ir noteiktas ņemot vērā satiksmes intensitāti, sociālekonomisko nozīmi un autoceļu klasifikāciju - valsts galvenie, reģionālie, vietējie autoceļi.

Audere atzīmēja, ka remontdarbu vietās noteikti īslaicīgi satiksmes ierobežojumi. Veicot bedru remontu, uz autoceļa tiek izvietotas ātruma ierobežojuma un brīdinājuma zīmes. Remontdarbu laikā to norises vietā lokāli sašaurina brauktuvi un ierobežo braukšanas ātrumu, attiecīgi 70 kilometri stundā un 50 kilometri stundā. Šāds ātruma ierobežojums ir nepieciešams, lai satiksmes dalībnieki neapdraudētu viens otru un darbiniekus, kuri strādā uz ceļa.

LAU veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbu uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometri, no tiem 9092 kilometri autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 kilometri ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.

 


Vārds E-pasts
Komentārs
Piekrītu noteikumiem
Komentāra ievietošanas noteikumi
  • par forumā ievietoto ziņojumu saturu ir atbildīgi to autori;
  • forumā publicētie viedokļi neatspoguļo JELGAVNIEKIEM.LV viedokli;
  • portāla administratoram ir tiesības bez brīdinājuma dzēst rupjus, reliģiski, politiski, rasistiski vai kā citādi aizskarošus ziņojumus, kā arī komentārus, kuri neatbilst izvēlētajai tēmai.




AUTOdoc.lv

0.28356504440308 56(0) - 0.18834042549133 2024.04.19. 12:38 http://www.jelgavniekiem.lv/?act=4&art=46309 ip: 172.69.7.17 usememcache: 1