Agija,
Aldonis
ZIŅAS
IZKLAIDE
VIDEO
VESELĪBA
IZGLĪTĪBA
LABDARĪBA
Laika ziņas Jelgavā
  • ZIŅAS
  • Jelgavas ziņas
  • Novadu ziņas
  • Politika
  • Komentāri
  • Ekonomikas ziņas
  • Kriminālās ziņas
  • Uzņēmēji runā
  • Dzīvesstils
  • Aculiecinieks
  • Sēru ziņas
  • Arhīvs
  • Jurista vārds
  • Portāls ziņo
  • SPORTS
  • IZKLAIDE
  • VIDEO
  • GRĀMATU APSKATS
  • VESELĪBA
  • IZGLĪTĪBA
  • LABDARĪBA

APTAUJA
Vai esat gatavs jaunajai apkures sezonai? ..vairāk
Kurināmais ir nopirkts visai ziemai
15
Nesatraucos par apkures izmaksām
13
Vēl meklēju lētākos piedāvājumus
10
Esmu iekrājis apkures maksājumu segšanai
7



LAU šogad saremontējis bedres 7396 m2 platībā

Raksts publicēts: 2019.03.13. 16:40:58
Raksta autors: LETA

Nosūtīt
Ziņa redaktoram
Sagatavot izdrukai

AS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) šogad saremontējis satiksmei bīstamās bedres 7396 kvadrātmetru platībā, informēja LAU pārstāve Maija Eglīte.

Masveida bedru remonts sākies, kad iestāsies tehnoloģijai atbilstoši laika apstākļi.

Mainīgo laika apstākļu dēļ un gaisa temperatūras svārstībām ap nulli, satiksmes intensitātes rezultātā veidojas neprognozējams bedru apjoms. Satiksmei bīstamās bedres galvenokārt veidojas uz novecojušiem autoceļu segumiem, kuru segums ir sliktā vai ļoti sliktā tehniskā stāvoklī. Par satiksmei bīstamām, jeb avārijas tiek uzskatītas tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums lielāks par 0,1 kvadrātmetru un tās ir dziļākas par pieciem centimetriem. Saņemot informāciju par satiksmei bīstamu bedri, uz A uzturēšanas klases autoceļiem tās tiek labotas 24 stundu laikā, B uzturēšanas klases autoceļiem - piecu diennakšu laikā, C uzturēšanas klases ceļiem - nedēļas laikā un D uzturēšanas klases ceļiem - divu nedēļu laikā.

Autoceļu uzturētājs ziemas sezonā labo tikai satiksmei bīstamās bedres, jo šādos laika apstākļos vienīgā pielietojamā metode bedru remontam ir aukstā asfalta tehnoloģija, kas ir gandrīz trīs reizes dārgāka par šķembu un bitumena emulsijas tehnoloģiju. Bedru remontu visā valsts teritorijā veic 56 ceļu uzturētāju remontbrigādes.

Bedre tiek attīrīta un aizpildīta ar aukstā asfalta maisījumu. Laika apstākļi neietekmē aukstā maisījuma (asfalta) saķeri ar bedres virsmu un malām, un satiksmi pāri saremontētajai vietai var atjaunot uzreiz pēc remontdarbiem. Iestājoties tehnoloģijai atbilstošiem laika apstākļiem, proti, diennakts vidējā gaisa temperatūra ir virs +5 grādiem, ceļu uzturētāji uzsāks masveida bedru remontu ar ierastajām tehnoloģijām uz melnā seguma valsts autoceļiem.

LAU aicina informēt par ceļu stāvokli valsts autoceļu posmos, zvanot uz AS "Latvijas valsts ceļi" Satiksmes informācijas centra diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 8000 5555.

 


Vārds E-pasts
Komentārs
Piekrītu noteikumiem
Komentāra ievietošanas noteikumi
  • par forumā ievietoto ziņojumu saturu ir atbildīgi to autori;
  • forumā publicētie viedokļi neatspoguļo JELGAVNIEKIEM.LV viedokli;
  • portāla administratoram ir tiesības bez brīdinājuma dzēst rupjus, reliģiski, politiski, rasistiski vai kā citādi aizskarošus ziņojumus, kā arī komentārus, kuri neatbilst izvēlētajai tēmai.




AUTOdoc.lv

0.27450609207153 58(0) - 0.17367911338806 2024.03.29. 13:45 http://www.jelgavniekiem.lv/?act=4&art=45649 ip: 172.70.42.177 usememcache: 1