Marlēna, Ilvija,
Ziedone
ZIŅAS
SPORTS
IZKLAIDE
VIDEO
VESELĪBA
IZGLĪTĪBA
LABDARĪBA
Laika ziņas Jelgavā
  • ZIŅAS
  • Jelgavas ziņas
  • Novadu ziņas
  • Politika
  • Komentāri
  • Ekonomikas ziņas
  • Kriminālās ziņas
  • Uzņēmēji runā
  • Dzīvesstils
  • Portāls ziņo
  • Aculiecinieks
  • Sēru ziņas
  • Arhīvs
  • Jurista vārds
  • SPORTS
  • IZKLAIDE
  • VIDEO
  • GRĀMATU APSKATS
  • VESELĪBA
  • IZGLĪTĪBA
  • LABDARĪBA
APTAUJA
Vai piedalīsaties Eiropas Parlamenta vēlēšanās? ..vairāk
Jā! Tas ir
svarīgi!
Varbūt, ja būs
laiks.
Nē, neredzu jēgu
balsot!
Nav informācijas
par Eiropas
Parlamenta
vēlēšanām.

Čili

5 veidi, kā izveidot pelnošu mārketinga mājaslapu

Raksts publicēts: 2018.04.27. 10:48:49

Nosūtīt
Ziņa redaktoram
Sagatavot izdrukai

Affiliate mārketinga jeb partnermārketinga mājaslapas pelna to īpašniekiem komisiju, popularizējot kāda uzņēmuma vai veikala produktus un nosūtot pēc iespējas vairāk cilvēku uz noteiktā uzņēmuma mājaslapu, kur tie, cerams, izdarīs pirkumus.

Tā kā partnermārketings kļūst arvien izplatītāks, visai loģiski rodas jautājums – kā nodrošināt to, lai jūsu mājaslapa būtu pelnoša arī šajos konkurences piesātinātajos apstākļos?

Daži no šeit pieminētajiem padomiem būs universāli, tikmēr citi attieksies tikai uz noteiktiem šīs nozares mājaslapu veidiem. Tai pašā laikā partnermārketinga vietņu specifika bieži vien mēdz pārklāties neatkarīgi no tā, kāda veida mājaslapu jūs uzturat, tāpēc daudzi no šiem padomiem attieksies uz lielāko daļu šīs nozares nišu.

Pirms sākam ar padomiem, ievadam noderēs dažādu partnermārketinga mājaslapu veidu uzskaitījums, kas palīdzēs labāk izprast šo nozari:

Kuponu lapas: Šīs ir mājaslapas, kas piedāvā īpašo piedāvājumu kuponu kodus, un bieži vien mēģina izmantot plūsmu, ko rada “zīmolu kuponu” tipa atslēgvārdi. Dažiem zīmoliem tas diez ko labi nepatīk, jo šādā veidā partneris īsti neveido jaunu darījumu, bet gan vienkārši iegūst komisiju no klientiem, kas jau taisījās izdarīt pirkumu, bet tad izlēma pameklēt izdevīgu piedāvājumu kuponus un atlaižu kodus.

Produktu salīdzināšanas lapas: Šī veida affiliate lapas lielākoties ir labāk ieredzētas no tirgotāju puses nekā kuponu lapas, jo tās veido darījumus no klientiem, kuri jau bija izpētes procesā, bet vēl nebija izlēmuši, kuru produktu iegādāties. Papildus pluss ir tas, ka šādas lapas arī sniedz pievienotu vērtību to lasītājiem.

Blogi / Žurnāli: Lai pelnītu ar partnermārketinga komisijām, nebūt nav nepieciešama vesela mājaslapa, kas veidota tikai šim nolūkam. Daudzi no veiksmīgākajiem nozares dalībniekiem ir noteiktā jomā savu pozīciju jau nostabilizējuši izdevumi, kuri vienkārši piedāvā partneriem ievietot tajos savu saturu. Patiesībā, būtu pat vēlams darīt ko vairāk nekā vienkārši nepārtraukti radīt reklāmas saturu – to, kāpēc tā, paskaidrosim mūsu pirmajā padomā.

1.       Veidojiet ceļvežus

Neatkarīgi no tā, kādu produktu vai pakalpojumu jūs reklamējat, ir vērts veidot ceļvežus, kas izskaidro, kā tas strādā un kā to izmantot, kā arī citu noderīgu saturu, kas necenšas tikai PĀRDOT, jo šādā veidā ir iespējams veidot uzticēšanos noteiktās jomas ietvaros un demonstrēt savai auditorijai, ka esat šīs jomas eksperts.

Jebkurš var izveidot mājaslapu, kas stāsta tikai par to, cik lielisks ir viņu partneru piedāvājums, bet tā būs acīmredzama reklāma, un vērīgiem lasītājiem būs grūtāk uzticēties kādai mājaslapai, ja tās saturs izklausās tā, it kā to būtu rakstījis pārdevējs.

Sniedzot lielu vērtību savai auditorijai un patiešām iedziļinoties, kad skaidrojat to, kā un kāpēc konkrētais produkts, pakalpojums vai jebkas cits, ko reklamējat, strādā, kā arī, atbildot uz lielu daudzumu saistīto jautājumu, jūs ne tikai demonstrēsiet to, ka jums šajā jomā var uzticēties, bet arī piesaistīsiet krietni lielāku auditoriju savai mājaslapai vai Youtube kanālam, vai jebkurai citai vietnei, kur radāt saturu. Šobrīd vairs nav iespējams tikai pārdot, jo konkurences latiņa kļūst arvien augstāka un to pārvarēt izdosies tikai tiem, kuri pieliek papildus pūles lai radītu augstas kvalitātes saturu, kamēr citi konkurenti atkritīs zem tās.

2.       Vienmēr veiciet A/B testēšanu

Ja noteiktajā nišā ir vairāki piedāvājumi, vienmēr ieteicams veikt A/B testēšanu, lai redzētu, kuri no tiem labāk strādā uz jūsu auditoriju. Noteikti pārliecinieties par to, ka esat atstājuši durvis atvērtas atsauksmēm. Vienmēr būs noderīgi dzirdēt, kas cilvēkiem patīk vai nepatīk lietās, ko jūs reklamējat, vai arī kas ir tas, ko cilvēki vēlas atrast.

3. Kļūstiet par tirgotāju

Darbojoties kā tirgotāju partnerim, var pienākt brīdis, kad finansiāli izdevīgāk ir radīt pašam savu piedāvājumu.

Atkarībā no jomas kurā darbojaties, tas var būt pat tik vienkārši kā izveidot plašāku jomas ceļvedi vai e-grāmatu pārdošanai, vai arī uzsāktu kāda produkta ražošanu, vai attiecību izveidošanu ar drop shipping (tiešās piegādes) partneriem, vai sava produktu zīmola radīšanu.

Šajā gadījumā mērķis ir pakāpties soli uz augšu un pašam kļūt par tirgotāju. Piesaistīt pircējus / klientus ir grūtākā daļa jebkurā biznesā, tāpēc, ja spējat to paveikt, ir vērts izveidot savu produktu, ko pārdot jau piesaistītajiem patērētājiem, tā vietā, lai būtu tikai starpnieks un saņemtu tikai nelielu daļu par savu darbu.

Pašiem veidojot piedāvājumu ir iespējams nopelnīt vairāk par katru pārdoto lietu, un jūs varat arī nolīgt savus partnerus, kas reklamēs jūsu produktu par komisiju, tieši tā, kā to agrāk darījāt jūs.

Protams, šis padoms ir vairāk noderīgs atsevišķās jomās un mazāk noderīgs citās, bet to ir vērts apsvērt!

4. Veidojiet attiecības ar saviem konkurentiem

Jūsu nišā bez šaubām konkurentu netrūkst - daži no tiem pieņems godīgus spēles noteikumus un domās par ilgtermiņa mērķiem, tikmēr citiem prātā būs tuvredzīgāki mērķi, kas novedīs pie neuzticamas uzvedības.

Ir noderīgi identificēt uzticamus jūsu nišas dalībniekus un atrast veidus, kā sadarboties un strādāt kopīgi, lai tas nestu labumu abām iesaistītajām pusēm. Jā, jūs sacenšaties vienā un tai pašā nišā, bet kāpēc gan nesadarboties ar dažiem citiem, ja tas nozīmē, ka šādā veidā gan jūs, gan viņi varat apsteigt citus?

Kā piemēru varam apskatīt interneta azartspēļu nišu. Uz katru pastāvošo uzticamo interneta kazino mājaslapu, pastāv vairākas citas, kas nedarbojas godprātīgi. Tāpat ir arī atklāti partneri, kuri darbojas godīgā veidā, kā arī tādi, kuru mērķis ir tikai ātri nopelnīt, neuztraucoties par to, ka tā dēļ sanāk maldināt vai uzvesties neētiski.

Par laimi, ir daži resursi, kas tam seko un palīdz šajā jomā iesaistītajiem atrast godīgus partnerus ar ko sadarboties.

5. Definējiet savas mājaslapas vīziju

Vai jūs plānojat izveidot lielu, populāru mājaslapu, pie kuras strādāt daudzus jo daudzus gadus, lai ielauztos sarežģītā, bet ļoti pelnošā nozarē? Vai arī jūs vairāk interesē doties pa mazāko mikro-jomu ceļu, lai iegūtu vieglāk nopelnāmu daļu no mazāka kopējā pīrāga? Svarīgākais ir izvēlēties opciju, kas vislabāk sader ar jūsu ambīcijām un šībrīža situāciju.

Viens no veidiem, kā iegūt labu peļņu no populāras partnermārketinga mājaslapas ir kādam to pārdot, tāpēc, ja šis ir jūsu mērķis, ir vēlams veidot skaidrus pārskatus par jūsu ienākumiem un izdevumiem un sakārtot dokumentāciju, kas attiecas uz lapas uzturēšanu, lai pārdošanas brīdī par to nerastos jautājumi.

Attiecībā uz mājaslapas vīziju ir svarīgi atcerēties, ka katrai nozarei ir savi produktu un pakalpojumu griesti. Līdz ar to, ja jūsu mājaslapa ir veltīta samērā mazpazīstamam produktam vai pakalpojumam, pat ja jūs dominējat šajā nišā, ar to var nepietikt iztikas nopelnīšanai.

Ir svarīgi, lai jums būtu sava vīzija un praktisks rīcības plāns – neatkarīgi no tā, cik liela jūsu mājaslapa ir šobrīd vai cik lielu jūs to plānojat padarīt nākotnē!



Vārds E-pasts
Komentārs
Piekrītu noteikumiem
Komentāra ievietošanas noteikumi
  • par forumā ievietoto ziņojumu saturu ir atbildīgi to autori;
  • forumā publicētie viedokļi neatspoguļo JELGAVNIEKIEM.LV viedokli;
  • portāla administratoram ir tiesības bez brīdinājuma dzēst rupjus, reliģiski, politiski, rasistiski vai kā citādi aizskarošus ziņojumus, kā arī komentārus, kuri neatbilst izvēlētajai tēmai.
DELFI.lv ziņas
  Kaimiņu vēlreiz noņem no amata 'KPV LV' frakcijā
  Otrajā iepriekšbalsošanas dienā vēlētāji aktīvāki nekā pagājušajās EP vēlēšanās
  Saeimā izveido OIK parlamentārās izmeklēšanas komisiju
  Kultūras ministrija lūdz VUGD skaidrot iespējamo kukuļošanu Ventspilī
  CVK atsauc iespēju nobalsot citā iecirknī
  Iepriekšējās balsošanas likstas: piektdien vēlēšanu iecirkņi strādās ilgāk
  Viņķele nomainījusi piecus valsts galvenos speciālistus, arī ar 'Rigvir' saistīto Baltiņu

0.57934188842773 56(0) - 0.39233875274658 2019.05.24. 05:03 http://www.jelgavniekiem.lv/?act=4&art=43134 ip: 172.68.65.9 usememcache: 1