Jurģis, Juris,
Georgs
ZIŅAS
IZKLAIDE
VIDEO
VESELĪBA
IZGLĪTĪBA
LABDARĪBA
Laika ziņas Jelgavā
  • ZIŅAS
  • Jelgavas ziņas
  • Novadu ziņas
  • Politika
  • Komentāri
  • Ekonomikas ziņas
  • Kriminālās ziņas
  • Uzņēmēji runā
  • Dzīvesstils
  • Aculiecinieks
  • Sēru ziņas
  • Arhīvs
  • Jurista vārds
  • Portāls ziņo
  • SPORTS
  • IZKLAIDE
  • VIDEO
  • GRĀMATU APSKATS
  • VESELĪBA
  • IZGLĪTĪBA
  • LABDARĪBA

APTAUJA
Vai iepērkaties internetā? ..vairāk
Iepērkos tikai
internetā
Pa retam kaut ko
nopērku
Reizi vai divas
gadā iepērkos
Neiepērkos
internetā
Pirkumus veic citi
ģimenes locekļi




Lai tava mīļā nesaņemtu kodu «601»!

Raksts publicēts: 2016.11.24. 21:29:38

Nosūtīt
Ziņa redaktoram
Sagatavot izdrukai

Sena mīlestība nerūs. Vai tā ir? Nezinu, vai korozija var piemesties mīlestībai, bet rūsa automobilim mūsu platuma grādos ķeras klāt visai ātri. Veicot ikgadējo tehnisko apskati, maz būs tādu auto īpašnieku, kuru tehniskās apskates protokolos nav ieraksta „601” — „nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi”. Kā liecina Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) statistika, pērn korozijas radīto bojājumu dēļ ar vērtējumu „2” — jāiet atkārtotā pārbaude, kas jāveic 30 dienu laikā pēc pamatpārbaudes — tehnisko apskati neizgāja 66 619 automobiļu, kas sastādīja 6,3 procentus no Latvijas autoparka. Savukārt tehniskās apskates vērtējumu „3”, kas pilnībā aizliedz piedalīties satiksmē, pērn ieguva 5434 automobiļi. Skaitļi iespaidīgi! Protams, tas izskaidrojams ar samērā vecu Latvijas autoparku, bet korozijas „līderi”, paņemot viena mēneša šķērsgriezumā, top 3 statistikā ir „Volkswagen”, „Mazda”, „Opel” automobiļi.

Korozija ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc relatīvi labas un izturīgas automašīnas savu dzīvi beidz martena krāsnīs. Rūsas saēstu spēkratu ir ļoti dārgi remontēt, jo metināt, mainīt sapuvušos sliekšņus, spārnus un protezēt grīdu ir laikietilpīgs un dārgs pasākums. Diemžēl savas specifiskās konstrukcijas dēļ rūsē arī neašie elementi, te pat grēko auto zīmoli, kuri sevi pozicionē ar vārdiem „drošība” un „kvalitāte”. Un kur nu vēl virsbūves daļu krāsošana! Lietderīgāk ir iegādāties citu lietotu auto, kura īpašnieks ir parūpējies par auto tehnisko stāvokli. Kāda ir alternatīva? Tikai regulāra pretkorozijas apstrāde ar „KROWN”!

Kas ir „KROWN” produkti, un ar ko tie atšķiras no citiem pretkorozijas apstrādes veidiem? Pirmsākumi, kā jau mūsu pasaulē ierasts, meklējami militārajās tehnoloģijās. Militāristiem par lielu nožēlu, karš katru dienu nenotiek un tehnika kārtējā militārā konflikta gaidās dažreiz spiesta stāvēt bezdarbībā desmitiem gadu, kas savukārt rūsai ļauj izpausties visā tās krāšņumā. Bet, ja nu rīt sākas karš un atkal jādodas kaujā? Ar sarūsējušu bruņutransportieri tālu netiksi. Uz bitumena bāzes gatavotie smēri, kā jau minējām, nav pats labākais risinājums ne tikai mašīnai, bet arī ložmetējam. Tāpēc tika radīts produkts, kurš ne tikai aizsargā metāla daļas no korozijas, bet ļauj tām arī brīvi kustēties.

Kas īsti ir „KROWN” pretkorozijas līdzeklis? Tā ir īpaša viela, kas veidota uz videi draudzīgas eļļas bāzes, ar ko tiek pārklātas ne tikai metāla, bet arī gumijas detaļas. Pēc uzklāšanas produkts burtiski iesūcas metālā un izspiež no tā porām ūdeni, tādā veidā apturot korozijas turpmāko izplatīšanos. Ļoti līdzīgi darbojas „GoreTex” audums apģērbā — laiž ārā ūdeni, ļauj „elpot”, tajā pašā laikā nepieļaujot ūdens iekļūšanu. Tāpat tiek paildzināts gumijas detaļu mūžs, ievērojami ierobežojot to izkalšanu.

Arī automašīnas apstrādes tehnoloģiskais process krietni vien atšķiras no ierastā. Pēc automašīnas nomazgāšanas produkts ar speciāliem uzgaļiem tiek rūpīgi uzsmidzināts ne tikai automašīnas apakšai un arkām, bet arī vietām, kas ikdienā paslēptas mūsu acīm, bet ir pastiprināti pakļautas rūsēšanai — spārnu, durvju, sliekšņu iekšpusei, dzinēja pārsega iekšpusei —, īsi sakot visam, kur var iemesties rūsa. Aprūsējušās detaļas pēc apstrādes tiek zināmā veidā iekonservētas, apturot rūsas tālāku iedarbību. Arī dzinēja telpa tiek pakļauta apstrādei, lai pasargātu vadus un kontaktu savienojumus no mitruma un sāls iedarbības. Šis produkts īpaši tiek rekomendēts jaunajām automašīnām, kurām — kā likums — apakšā ir vesels lērums dažādu vadu, savienojumu un elektronisku devēju, kas, braucot pa Latvijas ceļiem, ļoti bieži iziet no ierindas, sagādājot šo automašīnu īpašniekiem ne mazums galvassāpju un finansiālu problēmu. Vienas automašīnas apstrādei tiek patērēti aptuveni 3,5 litri pretkorozijas šķidruma. Atgādināšu, ka „Krown” materiāls nav mazuts vai darva, kas cauru gadu neciešami ož, bet videi draudzīga ķīmija ar karameļu aromātu, kas samērā ātri izvējojas.

Lai paildzinātu automašīnas mūžu, būtu ieteicama ikgadēja automašīnas apstrāde, sākot no brīža, kad automašīna pamet salonu, tādā veidā panākot vislabāko aizsardzības rezultātu jūsu automašīnai. Šā produkta lietošana neietekmē garantiju jaunai automašīnai. Pats apstrādes process aizņem aptuveni divas stundas.

Sešu gadu laikā „KROWN” ir stabili ieņēmis savu vietu un ieguvis labu slavu Latvijas tirgū. Jau ceturto sezonu arī Zemgalē  ir atvērts  savs KROWN apstrādes centrs, kurš atrodas Ozolniekos, Kopiela 1. Sīkāku informāciju par pretrūsas apstrādes procesu, darba laikiem var uzzināt www.krown-zemgale.lv

Atcerieties, ka, šodien investējot sava auto pretkorozijas apstrādē, jūs ietaupīsiet uz auto remonta rēķina, bet pārdot savu auto varēsiet par krietni vien lielāku naudas summu. Tikai neatlieciet šo procedūru līdz brīdim, kad CSDD tehniskās apskates inspektors auto apskates protokolā ieliek atzīmi „2”. Kam par iemeslu ir virsbūves nesošo elementu korozija!

KROWN  APSTRĀDES CENTRS 
Kopiela 1, Ozolnieki
Tālrunis 29559556
Darba laiks:
Pirmdien – Piektdien  9:00 – 19:00
Sestdien 10:00 – 16:00
Svētdiena - brīvdiena

 

 


Vārds E-pasts
Komentārs
Piekrītu noteikumiem
Komentāra ievietošanas noteikumi
  • par forumā ievietoto ziņojumu saturu ir atbildīgi to autori;
  • forumā publicētie viedokļi neatspoguļo JELGAVNIEKIEM.LV viedokli;
  • portāla administratoram ir tiesības bez brīdinājuma dzēst rupjus, reliģiski, politiski, rasistiski vai kā citādi aizskarošus ziņojumus, kā arī komentārus, kuri neatbilst izvēlētajai tēmai.




AUTOdoc.lv

0.38642001152039 56(0) - 0.27312660217285 2024.04.23. 12:18 http://www.jelgavniekiem.lv/?act=4&art=39007 ip: 172.70.100.63 usememcache: 1