|
|
Laika ziņas Jelgavā |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Jelgavas ziņas
- Novadu ziņas - Politika - Komentāri - Ekonomikas ziņas - Kriminālās ziņas - Uzņēmēji runā - Dzīvesstils - Aculiecinieks - Sēru ziņas - Jurista vārds - Portāls ziņo - Basketbols - Hokejs - Volejbols - Futbols - Regbijs - Motorsports - Teniss - Karatē - Vieglatlētika - BMX - Citi sporta veidi - Izklaides ziņas - Kultūras ziņas JAUNĀKIE |
Internetveikals jelgavniekam neatdod naudu (1)Raksts publicēts: 2021.05.25. 08:13:55Raksta autors: Bez tabu Nosūtīt Ziņa redaktoram Sagatavot izdrukai Galerija (4) Jelgavnieks Edgars izlēma, ka ir pienācis laiks dēliņam iegādāties jaunu gultu. Izvēle krita par labu populārajam 220.lv internetveikala piedāvājumam. Bet neraža – saņemot preci, gultai redzami defekti! Edgars, saniknots: Domāju, ka 220.lv būs normāls veikals. Marta beigās man piegādāja pasūtīto gultu, taču, pakojot ārā, skatos – salauzta! Aizsūtīju veikalam bildes, solīja, ka atsūtīs kurjeru un savāks preci.’’
Veikals Edgaram piedāvājis to pašu gultu iegādāties par lētāku naudas summu, taču viņš atteicies un vēlējās tādu pašu tikai bez bojājumiem, tāpēc pasūtīja otrreiz. Edgars: ‘’Otro reizi uz vietas jau prasīju, lai parāda man gultu. Atveram un skatos, ka atkal salauzta! Zvanīju uzreiz veikalam, ka no preces atsakos un vēlos, lai man atdod naudu.’’ Tēvs trešo reizi vairs neriskēja sūtīt, bet pieprasīja, lai atmaksā samaksātos 165 eiro. Veikals piekrita šādam darījumam, taču ir pagājis vairāk nekā mēnesis, bet nauda tā arī Edgara bankas kontā nav ieripojusi. Edgars nav vienīgais, kuram gadījušās ķibeles ar šo komersantu, internetā lasāmas ne mazums vien sūdzību. Arī citi klienti nav saņēmuši naudu par atgriezto preci, kādam gadījies, ka veikals kārotās lietas vietā atsūta citu. Patērētāju aizstāvji vērtē visai negatīvi komersanta komunikāciju ar klientu, tāpēc, aicina rakstveidā vērsties pie viņiem. Pēc likuma nauda par preci ir jāatdod 14 dienu laikā. Kādēļ abas preces bijušas bojātas, to veikals vēl skaidro. Līga Bubko, 220.lv internetveikala pārstāve: ‘’Ļoti atvainojamies klientam par sagādātājām neērtībām. Klientam naudas atmaksu 100% apmērā jau esam veikuši 18. maijā, un atkārtoti sazināsimies ar klientu, lai ne tikai vēlreiz personīgi atvainotos un šo nestandarta situāciju izskaidrotu, bet arī lai kompensētu par radītajām neērtībām. Konkrētajos apstākļos pasūtījumu lielā apjoma dēļ aizkavējās informācijas apmaiņa ar piegādes dienestu par to, ka prece nosūtīta atpakaļ, kā rezultātā rīkojums par naudas atmaksu tika iesniegts vēlāk, nekā tas būtu parasti.’’
Šobrīd Edgars ir iegādājies jaunu gultu turpat Jelgavā, taču ir gaužām vīlies internetveikala attieksmē.
Komentāra ievietošanas noteikumi
|
|