Vēsma,
Fanija
ZIŅAS
IZKLAIDE
VIDEO
VESELĪBA
IZGLĪTĪBA
LABDARĪBA
Laika ziņas Jelgavā
  • ZIŅAS
  • Jelgavas ziņas
  • Novadu ziņas
  • Politika
  • Komentāri
  • Ekonomikas ziņas
  • Kriminālās ziņas
  • Uzņēmēji runā
  • Dzīvesstils
  • Aculiecinieks
  • Sēru ziņas
  • Arhīvs
  • Jurista vārds
  • Portāls ziņo
  • SPORTS
  • IZKLAIDE
  • VIDEO
  • GRĀMATU APSKATS
  • VESELĪBA
  • IZGLĪTĪBA
  • LABDARĪBA
< Aprīlis
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345
Arhīva navigācija

APTAUJA
Vai iepērkaties internetā? ..vairāk
Iepērkos tikai
internetā
Pa retam kaut ko
nopērku
Reizi vai divas
gadā iepērkos
Neiepērkos
internetā
Pirkumus veic citi
ģimenes locekļi




Internetveikals jelgavniekam neatdod naudu (1)

Raksts publicēts: 2021.05.25. 08:13:55
Raksta autors: Bez tabu

Nosūtīt
Ziņa redaktoram
Sagatavot izdrukai
Galerija (4)

Jelgavnieks Edgars izlēma, ka ir pienācis laiks dēliņam iegādāties jaunu gultu. Izvēle krita par labu populārajam 220.lv internetveikala piedāvājumam. Bet neraža – saņemot preci, gultai redzami defekti!

Edgars, saniknots:  Domāju, ka 220.lv būs normāls veikals. Marta beigās man piegādāja pasūtīto gultu, taču, pakojot ārā, skatos – salauzta! Aizsūtīju veikalam bildes, solīja, ka atsūtīs kurjeru un savāks preci.’’

 

Veikals Edgaram piedāvājis to pašu gultu iegādāties par lētāku naudas summu, taču viņš atteicies un vēlējās tādu pašu tikai bez bojājumiem, tāpēc pasūtīja otrreiz.

Edgars: ‘’Otro reizi uz vietas jau prasīju, lai parāda man gultu. Atveram un skatos, ka atkal salauzta! Zvanīju uzreiz veikalam, ka no preces atsakos un vēlos, lai man atdod naudu.’’

Tēvs trešo reizi vairs neriskēja sūtīt, bet pieprasīja, lai atmaksā samaksātos 165 eiro. Veikals piekrita šādam darījumam, taču ir pagājis vairāk nekā mēnesis, bet nauda tā arī Edgara bankas kontā nav ieripojusi.

Edgars nav vienīgais, kuram gadījušās ķibeles ar šo komersantu, internetā lasāmas ne mazums vien sūdzību. Arī citi klienti nav saņēmuši naudu par atgriezto preci, kādam gadījies, ka veikals kārotās lietas vietā atsūta citu.

Patērētāju aizstāvji vērtē visai negatīvi komersanta komunikāciju ar klientu, tāpēc, aicina rakstveidā vērsties pie viņiem. Pēc likuma nauda par preci ir jāatdod 14 dienu laikā.

Kādēļ abas preces bijušas bojātas, to veikals vēl skaidro.

Līga Bubko, 220.lv internetveikala pārstāve: ‘’Ļoti atvainojamies klientam par sagādātājām neērtībām. Klientam naudas atmaksu 100% apmērā jau esam veikuši 18. maijā, un atkārtoti sazināsimies ar klientu, lai ne tikai vēlreiz personīgi atvainotos un šo nestandarta situāciju izskaidrotu, bet arī lai kompensētu par radītajām neērtībām. Konkrētajos apstākļos pasūtījumu lielā apjoma dēļ aizkavējās informācijas apmaiņa ar piegādes dienestu par to, ka prece nosūtīta atpakaļ, kā rezultātā rīkojums par naudas atmaksu tika iesniegts vēlāk, nekā tas būtu parasti.’’

 

Šobrīd Edgars ir iegādājies jaunu gultu turpat Jelgavā, taču ir gaužām vīlies internetveikala attieksmē.

 


Vārds E-pasts
Komentārs
Piekrītu noteikumiem
lasīt komentārus (1)
Komentāra ievietošanas noteikumi
  • par forumā ievietoto ziņojumu saturu ir atbildīgi to autori;
  • forumā publicētie viedokļi neatspoguļo JELGAVNIEKIEM.LV viedokli;
  • portāla administratoram ir tiesības bez brīdinājuma dzēst rupjus, reliģiski, politiski, rasistiski vai kā citādi aizskarošus ziņojumus, kā arī komentārus, kuri neatbilst izvēlētajai tēmai.




AUTOdoc.lv

0.35555386543274 95(0) - 0.22829604148865 2024.04.19. 20:16 http://www.jelgavniekiem.lv/?act=10&art=51659 ip: 172.70.179.100 usememcache: 1