|
|
Laika ziņas Jelgavā |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Jelgavas ziņas
- Novadu ziņas - Politika - Komentāri - Ekonomikas ziņas - Kriminālās ziņas - Uzņēmēji runā - Dzīvesstils - Aculiecinieks - Sēru ziņas - Jurista vārds - Portāls ziņo - Basketbols - Hokejs - Volejbols - Futbols - Regbijs - Motorsports - Teniss - Karatē - Vieglatlētika - BMX - Citi sporta veidi - Izklaides ziņas - Kultūras ziņas JAUNĀKIE |
Kā uzlabot zīmola tēlu sociālajos tīklos?Raksts publicēts: 2020.12.21. 09:59:39Raksta autors: Jelgavniekiem.lv Nosūtīt Ziņa redaktoram Sagatavot izdrukai Sākot aktīvāk izmantot sociālos tīklus, uzņēmumam ir jādomā, kā izvietotais saturs, komunikācija un citas veiktās darbības ietekmēs zīmola tēlu. Neviens taču nevēlas lasīt gūzmu negatīvu komentāru vai ziņu, kas galu galā atstās ietekmi uz pārdošanas rezultātiem. Sagatavojām Tev ieteikumus, kas palīdzēt uzlabot zīmola tēlu sociālajos tīklos. Lasi un uzzini! Stratēģiski izstrādāts satura plāns Sociālo tīklu mārketings nav tikai sociālo kontu apkalpošana un ziņu ievietošana, tā visa pamats ir nozares izpēte, konkurentu analīze un stratēģiski veidots plāns, kuru vienmēr vajadzības gadījumā var mainīt un pielāgot. Cilvēki sociālos tīklus izmanto dažādiem mērķiem, piemēram, lai izklaidētos, iedvesmotos vai uzzinātu ko jaunu. Tā vietā, lai veidotu kārtējo smieklīgo ziņu lapu, esi noderīgs. Ietver savā satura plānā noderīgu informāciju, kas sniegs sekotājiem pievienoto vērtību. Zīmola vizuālā identitāte Viena no galvenajām komunikācijas sastāvdaļām ir vizuālie materiāli. Cilvēks vizuālo informāciju apstrādā aptuveni 60 reizes ātrāk kā tekstuālo, tāpēc ir svarīgi, kādi materiāli tiek veidoti vai izvēlēti:
Komunikācija un sarunas tonisTāpat kā vizuālajam tēlam, arī komunikācijas stilam jābūt vienotam. Tas katrā kanālā un katram uzņēmumam var atšķirties, Instagram un Facebook visbiežāk tas ir draudzīgs, izmantojot “Tu” uzrunas formu, savukārt LinkedIn vairāk oficiāls. Taču to katrs uzņēmums izvēlas pats. Atbildi uz vēstulēm un komentāriem!Nereti cilvēki izvēlas primāri sazināties ar uzņēmumu caur sociālajiem tīkliem, jo tas taču ir ātrāk, kā rakstīt e-pastu un kurš gan vairs mūsdienās runā pa mobilo tālruni. Pārbaudi Facebook Messenger regulāri un atbildi uz ienākošajām vēstulēm. Jo ātrāk to izdarīsi, jo vairāk lietotāji to novērtēs, it īpaši, ja uzņēmumam ikdiena saistīta ar lielu klientu apjomu.
Kā rīkoties ar negatīviem komentāriem? Nekas nav labāks, kā saņemt pateicīgu un sirsnīgu komentāru no klienta. Uz šādiem komplimentiem steidz atbildēt ikviens. Bet tikai retais pieņem un atbild uz negatīviem komentāriem. Parasti tie vienkārši tiek izdzēsti vai paslēpti. Tas nav solis, zīmola tēla uzlabošanas virzienā. Komentārus nebūtu ieteicams dzēst (protams, izņemot gadījumus, ja komentārs ir pilnīgi neatbilstošs). Sadarbība ar influenceriemInfluenceru mārketings ir efektīvs veids, kā komunicēt ar sociālo tīklu lietotājiem. Veic izpēti un atrodi savam zīmolam piemērotāko viedokļa līderi ar unikālu saturu, kurš arī, ja ne ietilpst Tavā mērķauditorijā, tad ir ieinteresēts Tavā produktā. Centies izvairīties no influenceriem, kuri savu saturu veido tikai no šādām sadarbībām, tas var neradīt vajadzīgo ticamības efektu. Vai sadarbība ar influenceriem var arī negatīvi ietekmēt zīmola tēlu? Jā, bet, ja produkts ir labs un uzņēmums savu darbu dara pareizi, tāda situācija neradīsies. Atceries, ka zīmola tēlu neveido vien ar sociālajiem tīkliem, liela nozīme ir arī uzņēmuma lēmumiem un darbībām ārpus sociālajiem tīkliem. Lai uzlabotu zīmola tēlu ir vajadzīga zinoša un pieredzējusi mārketinga komanda, un, protams, lieliska stratēģija! Mums ir gan viens, gan otrs – raksti uz [email protected]
Komentāra ievietošanas noteikumi
|
|