|
|
Laika ziņas Jelgavā |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Jelgavas ziņas
- Novadu ziņas - Politika - Komentāri - Ekonomikas ziņas - Kriminālās ziņas - Uzņēmēji runā - Dzīvesstils - Aculiecinieks - Sēru ziņas - Jurista vārds - Portāls ziņo - Basketbols - Hokejs - Volejbols - Futbols - Regbijs - Motorsports - Teniss - Karatē - Vieglatlētika - BMX - Citi sporta veidi - Izklaides ziņas - Kultūras ziņas JAUNĀKIE |
Sociālo lietu pārvaldē var vērsties pēc palīdzībasRaksts publicēts: 2020.03.17. 15:49:19Raksta autors: Jelgavniekiem.lv Nosūtīt Ziņa redaktoram Sagatavot izdrukai Līdz šim Jelgavas sociālo lietu pārvalde nav saņēmusi nevienu ziņojumu par cilvēkiem, kuri paši nav spējuši rast risinājumu, lai karantīnas laikā nodrošinātu savas pamatvajadzības, tajā skaitā ēdienu. Ja persona vai ģimene nonākusi krīzes situācijā, kad pati nespēj tikt galā un nodrošināt savas pamatvajadzības, tajā skaitā ēdienu, var vērsties sociālajā dienestā ar iesniegumu, izvērtējot situāciju tiks rasts risinājums problēmas atrisināšanai. JSLP Sociālā un medicīniskā centra darbinieki regulāri apzina savus klientus (vecos ļaudis) vai viņiem ir pieejama pārtika. Gada laikā ap 200 Jelgavas nespējīgākajiem senioriem tiek nodrošināts mājas aprūpes pakalpojums, kur aprūpētāja funkcijās ietilpst arī pārtikas sagāde senioram. Iedzīvotājiem, kuri atrodas karantīnā un viņiem nav ne draugu, radu, paziņu, kaimiņu, kas varētu palīdzēt ar pārtikas sagādāšanu un nogādāšanu līdz dzīvesvietas durvīm, ir iespēja izmanto internetveikalu un kafejnīcu piedāvātās pārtikas piegādes uz mājām, un daudzi to arī izmanto. Ja persona vai ģimene nonākusi krīzes situācijā, kad pati nespēj tikt galā un nodrošināt savas pamatvajadzības, tajā skaitā ēdienu, var vērsties sociālajā dienestā ar iesniegumu (var iesūtīt elektroniski parakstītu ar drošu elektronisko parakstu), iesniegtu caur portāla Latvija.lv e-pakalpojumu “Iesniegums iestādei” ) pievienojot argumentētus dokumentus, kas apstiprina krīzes situācijas esamību. Lai izvairītos no krāpnieciskiem gadījumiem un materiālo palīdzību piešķirtu pamatoti, sociālā dienesta pienākums ir visās iespējamās datu bāzēs pārliecināties par personas (ģimenes) ienākumiem un materiālo stāvokli (tajā skaitā bankas kontiem). Lēmumu par vienreizēja pabalsta krīzes situācijā piešķiršanu vai atteikumu to piešķirt pieņem JSLP vadītājs 10 darbdienu laikā. Tāpat krīzes situācijā nonākušai persona vai ģimenei ir iespēja saņemt JSLP izziņu par bezmaksas pārtikas paku un higiēnas preču saņemšanu. Ģimenes biznesa krīzi sociālais dienests nerisina. Šobrīd Ekonomikas ministrija apzina uzņēmumus un uzņēmējus, kuriem būtu nepieciešams ekonomiskais atbalsts, lai lemtu tālāk par palīdzības sniegšanu. JSLP atgādina, ka sociālais dienests primāri rūpējas par trūcīgām, maznodrošinātām personām.
Komentāra ievietošanas noteikumi
|
|