Anrijs,
Arkādijs
ZIŅAS
SPORTS
IZKLAIDE
VIDEO
VESELĪBA
IZGLĪTĪBA
LABDARĪBA
Laika ziņas Jelgavā
  • ZIŅAS
  • Jelgavas ziņas
  • Novadu ziņas
  • Politika
  • Komentāri
  • Ekonomikas ziņas
  • Kriminālās ziņas
  • Uzņēmēji runā
  • Dzīvesstils
  • Portāls ziņo
  • Aculiecinieks
  • Sēru ziņas
  • Arhīvs
  • Jurista vārds
  • SPORTS
  • IZKLAIDE
  • VIDEO
  • GRĀMATU APSKATS
  • VESELĪBA
  • IZGLĪTĪBA
  • LABDARĪBA
< Jūlijs
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
Arhīva navigācija
APTAUJA
Ko darat, lai izvairītos no vīrusa saslimšanas? ..vairāk
Bieži mazgāju
rokas
Visu dezinficēju
Reti eju uz veikalu
Neapmeklēju
publiskas vietas
Neizmantoju
sabiedrisko
transportu
Visu augstāk
minēto
Nedaru neko -
paļaujos uz
imunitāti



Ieviesīs komercmaršrutus, kurus valsts nedotēs (1)

Raksts publicēts: 2019.04.15. 11:06:16
Raksta autors: skaties.lv

Nosūtīt
Ziņa redaktoram
Sagatavot izdrukai

Lai mazinātu zaudējumu apmēru, paredzēts ieviest sabiedriskā transporta komercmaršrutus vairākos virzienos un pārstāt tiem piešķirt valsts dotācijas, tai skaitā arī Rīga-Jelgava, LNT raidījumā “900 sekundes” atzina Autotransporta direkcijas valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš.

No pagājušajā gadā pasažieru pārvadātājiem fiksētajiem zaudējumiem 112 miljonu eiro apmērā vairāk kā 60 miljoni eiro skar autobusu un vilcienu pārvadājumus, neieskaitot dzelzceļa infrastruktūrai atvēlētos 38 miljonus. “Aptuveni 20 miljonus veido finansējums, ko valsts maksā par personām, kas ir tiesīgas braukt sabiedriskajā transportā bez maksas, tātad, kompensēt šos zaudējumus, pilnībā dodot to iespēju cilvēkiem braukt bez maksas,” turpina Godiņš.

Lai mazinātu šīs pozīcijas apmēru, Autotransporta direkcija nākotnē plāno ieviest komercmaršrutus, par pamatu ņemot to, ka tajos virzienos ir pieejams regulārs vilcienu pakalpojums. “Tātad, tas būs virziens Rīga-Ogre, Rīga-Jūrmala, Rīga-Jelgava un Rīga-Sigulda. Tātad, tie ir posmi, kur valsts nedotēs pārvadājumus starp šīm manis minētajām pilsētām, bet dos iespēju uz komercprincipiem pakalpojumus sniegt pārvadātājiem,” uzsver Autotransporta direkcija valdes priekšsēdētājs.

Pirmais, kas varētu mainīties pasažieriem, ir reisu biežums, pieejamība. “Valsts dotēšana ļāva saglabāt to intensitāti pietiekoši bieži, dotējot tos [autobusu] reisus, kur ieņēmumi nesedza izdevumus.”

 


Vārds E-pasts
Komentārs
Piekrītu noteikumiem
lasīt komentārus (1)
Komentāra ievietošanas noteikumi
  • par forumā ievietoto ziņojumu saturu ir atbildīgi to autori;
  • forumā publicētie viedokļi neatspoguļo JELGAVNIEKIEM.LV viedokli;
  • portāla administratoram ir tiesības bez brīdinājuma dzēst rupjus, reliģiski, politiski, rasistiski vai kā citādi aizskarošus ziņojumus, kā arī komentārus, kuri neatbilst izvēlētajai tēmai.

AUTOdoc.lv

0.76309990882874 95(0) - 0.52900195121765 2020.07.06. 11:42 http://www.jelgavniekiem.lv/?act=10&art=45933 ip: 3.236.26.93 usememcache: 1