|
|
Laika ziņas Jelgavā |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Jelgavas ziņas
- Novadu ziņas - Politika - Komentāri - Ekonomikas ziņas - Kriminālās ziņas - Uzņēmēji runā - Dzīvesstils - Aculiecinieks - Sēru ziņas - Jurista vārds - Portāls ziņo - Basketbols - Hokejs - Volejbols - Futbols - Regbijs - Motorsports - Teniss - Karatē - Vieglatlētika - BMX - Citi sporta veidi - Izklaides ziņas - Kultūras ziņas JAUNĀKIE
|
Aicina uz pasākumu par digitālajām prasmēmRaksts publicēts: 2019.03.31. 12:14:23Raksta autors: Jelgavniekiem.lv Nosūtīt Ziņa redaktoram Sagatavot izdrukai Attīstīt jauniešos jaunas prasmes, kas būs nepieciešamas nākotnes digitālajām profesijām, veicināt interesi par IKT jomu un iepazīstināt skolēnus ar dažādām digitālās karjeras un darbu iespējām, veicinot izprati par digitālās jomas nozīmīgumu nākotnes profesijās – ar šādu mērķi izsludināts konkurss 12 – 19 gadus veciem jauniešiem, ar kura nolikumu var iepazīties mājaslapā eprasmes.lv. Konkursu organizē Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija (LIKTA) sadarbībā ar “Microsoft Latvia” un IT klastera projektu „Informācijas tehnoloģiju nozares konkurētspējas un eksportspējas paaugstināšana”. Konkursa laikā jauniešiem tiek piedāvāts veidot aprakstus 10 nākotnes profesijām - mašīnmācīšanās inženieris, robotu treneris, virtuālās realitātes veidotājs, mākslīgā intelekta attīstītājs, 3D inženieris, 5G lielceļu pārvaldnieks, influenceris, mākoņu arhitekts, datu detektīvs, gudro māju dizaineris. Dalībnieks var izvēlēties vienu vai vairākas profesijas un izstrādāt profesiju aprakstus. Darbi jāveido un jāiesniedz digitālā formātā, mēģinot atbildēt uz tādiem jautājumiem kā, piemēram – kādi būs konkrētās profesijas pārstāvja darba pienākumi, kas jāapgūst skolā, lai varētu strādāt šādu darbu utt. Darbi jāiesniedz līdz šā gada 15.maijam, izmantojot pieteikuma formu https://ej.uz/konkurss2019. Trīs pirmo vietu ieguvēji balvā saņems dāvanu kartes: 1.vieta – 250 eiro vērtībā, 2. vieta – 200 eiro un 3. vieta – 150 eiro vērtībā. Savukārt labākā darba veidotāja pasniedzējs/skolotājs balvā saņems apmaksātus ceļa, uzturēšanās un dalības maksas izdevumus organizācijas All Digital rīkotajā konferencē „All Digital summit 2019” Boloņā, Itālijā 2019. gada oktobrī. Mudinot jauniešu interesēties par iespējamo karjeru nākotnē un aktīvi iesaistīties konkursa norisē, “Digitālās nedēļas” laikā Jelgavā šodien notiks karjeras dienas un radošās darbnīcas “Digitālās prasmes nākotnes darbam”, kuru laikā jauniešiem būs gan iespēja tikties ar IKT uzņēmumu vadītājiem, gan radošajās darbnīcās apgūt dažādas digitālās prasmes un sākt veidot profesiju aprakstus, lai labāk sagatavotos dalībai konkursā. Ar iedvesmas stāstiem “IT nākotnes karjerai” dalīsies uzņēmuma “Visas iespējas” projektu vadītāja Madara Ansviesule un uzņēmuma “Overly” līdzdibinātājs Gatis Zvejnieks. Līdzīga rakstura pasākums šodien norith arī Ventspilī. Mājaslapā eprasmes.lv pieejama abu pasākumu dienas kārtība un informācija par piedalīšanās iespējām gan Jelgavā, gan Ventspilī. Savukārt konkursa darbu vērtēšanu veiks žūrija, kuras sastāvā ir pārstāvji no LIKTA, “Microsoft Latvia”, IKT nozares uzņēmumiem, VARAM, kā arī izglītības iestāžu un nevalstisko organizāciju eksperti. Darbu vērtēšana notiks no 16. maija līdz 31. maijam. Pēc darbu izvērtēšanas veiksmīgākie darbu autori tiks uzaicināti uz noslēguma pasākumu, kas notiks 2019. gada vasarā, kur arī tiks paziņoti konkursa uzvarētāji. “Digitālā nedēļa” (iepriekš – E-prasmju nedēļa) šogad notiek jau desmito reizi, tās vadmotīvs ir “Viedā Latvija – sabiedrības, valsts un uzņēmumu digitālā transformācija”. Plašāka informācija par „Digitālās nedēļas” pasākumiem un tiešraidēm pieejama tīmekļa vietnē www.eprasmes.lv. „Digitālā nedēļa” tiek organizēta Eiropas kampaņas „ALL Digital Week 2019” ietvaros. To organizē LIKTA sadarbībā ar Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju, nedēļas galvenie partneri ir Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs, Microsoft Latvia un Kultūras informācijas sistēmu centrs.
Komentāra ievietošanas noteikumi
|
|