|
|
Laika ziņas Jelgavā |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Jelgavas ziņas
- Novadu ziņas - Politika - Komentāri - Ekonomikas ziņas - Kriminālās ziņas - Uzņēmēji runā - Dzīvesstils - Aculiecinieks - Sēru ziņas - Jurista vārds - Portāls ziņo - Basketbols - Hokejs - Volejbols - Futbols - Regbijs - Motorsports - Teniss - Karatē - Vieglatlētika - BMX - Citi sporta veidi - Izklaides ziņas - Kultūras ziņas JAUNĀKIE
|
Jauni kritēriji, lai skolēns saņemtu kompensācijuRaksts publicēts: 2018.01.29. 09:57:04Raksta autors: LETA Nosūtīt Ziņa redaktoram Sagatavot izdrukai No 2018. gada Ozolnieku novadā mainīti kritēriji, pēc kādiem piešķirama transporta kompensācija skolēniem, kas profesionālo izglītību apgūst citās pašvaldībā, informē Ozolnieku novada pašvaldības Sabiedrisko attiecību un informācijas daļas vadītāja Evita Kairiša. Līdz 2018. gada 1. janvārim Ozolnieku novadā deklarētajiem skolēniem bija pieejama kompensācija 20 eiro apmērā, ja izglītojamais apmeklēja profesionālās izglītības iestādi citās pašvaldībās. Jaunie Ozolnieku novada domes saistošie noteikumi paredz, ka transporta kompensāciju līdz 20 eiro mēnesī var saņemt tad, ja izglītojamais ar sabiedrisko transportu apmeklē citu Latvijas novadu vai pilsētas profesionālās izglītības iestādi, izglītojamā ģimenei ir piešķirts trūcīgas vai maznodrošinātas ģimenes statuss un vismaz viens no izglītojamā vecākiem vai likumiskais pārstāvis ir deklarēts Ozolnieku novadā. Tātad ir jābūt spēkā visiem uzskaitītajiem kritērijiem. "Lēmums mainīt transporta kompensāciju izmaksas kārtību tika pieņemts, jo Ozolnieku novada pašvaldība iegulda nozīmīgu darbu un resursus, lai piedāvātu skolēniem kvalitatīvu izglītību novada teritorijā, nevis motivētu bērnus doties uz izglītības iestādēm citās pašvaldībās," lēmumu mainīt kritērijus pamatoja Kairiša. Pašvaldības publiskotā informācija liecina, ka Ozolnieku vidusskola nepiedāvā profesionālās izglītības programmas, līdz ar to profesionālo izglītību Ozolniekos nav iespējams apgūt.
Komentāra ievietošanas noteikumi
|
|